مشاور مدیرکل آموزش و پرورش گلستان مطرح کرد:

مشاور مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: در صورت موافقت وزارت خانه و تصویب سقف اعتباری جدید می توانیم برخی از مربیان را جذب کنیم.

هیچ کلاسی در استان گلستان خالی نیست

به گزارش گلستان24؛"محمدتقی سوخته سرایی" در گفتگو با خبرنگار کلاس بیست؛ اظهار کرد: با توجه به دستورالعمل وزارت آموزش و پرورش هیچ کلاسی در استان گلستان خالی نیست .

وی افزود: روز چهار شنبه  26 مهر نیازها از سوی شهرستان ها ارسال  و طی نامه ای به استانداری اعلام شده است.

مشاور مدیرکل آموزش و پرورش گلستان تصریح کرد: با اعلام  به استانداری قرار است، نامه ای از سوی استانداری و آموزش و پرورش به وزارات آموزش و پرورش ارسال شود و نمایندگان استان نیز پیگیری بعدی آن را انجام دهند.

سوخته سرایی با بیان اینکه عدد نیاز استان را  تا اتمام راستی آزمایی نمی توان اعلام کرد، اذعان کرد: خروجی اضطراری  فرهنگیان ، مرخصی های استعلاجی، فوت است که البته رقم بالایی نیست.

وی گفت: وزارت آموزش و پرورش بکارگیری نیرو ها را با توجه به سقف اعتباری استانی به استان ها تفویض کرده است، اما از آنجایی که سقف استخدام ما پر شده و ظرفیت ندارد، تنها در صورت ایجاد سقف اعتباری جدید و براساس امتیاز مربیان می توانیم به جذب آنها اقدام کنیم.

به گفته مشاور آموزش و پرورش گلستان؛ این تقاضا در سال گذشته نیز برای وزارت آموزش و پرورش ارسال شده بود اما مورد موافقت قرار نگرفت.

وی با بیان اینکه  طی چند سال گذشته 900 مربی پیش دبستانی به استخدام آموزش و پرورش استان در آمده اند، افزود: پیش بینی می کنیم 700 مربی دیگر در انتظار تغییر نوع عمکاری شان با آموزش و پرورش استان باشند .

گفتنی است؛ سال گذشته به دلیل محدودیت های بودجه ای  جذب مربیان پیش دبستانی متوقف شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار