مدیرکل ورزش و جوانان گلستان:

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان با اشاره به برگزاری موفق مسابقات آسیایی کبدی در گرگان، گفت: استان گلستان نیاز به سالن ورزشی ۶ هزار نفری دارد و نمایندگان استان در مجلس باید برای تکمیل این سالن در گرگان کمک کنند.

نمایندگان مجلس برای تکمیل سالن ۶۰۰۰ نفری استان گلستان کمک کنند

به گزارش گلستان24؛بهمن طیبی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان با قدردانی از اصحاب رسانه در برگزاری مسابقات کبدی قهرمانی آسیا اظهار داشت: استان گلستان برای برگزاری مسابقات بزرگ باید بتواند زمینه‌ساز شود اگر چه با شرایطی که اداره کل ورزش گلستان دارد این مهم کار بسیار سختی است.

وی تصریح کرد: با برگزاری مسابقات کبدی آسیایی به دنبال کسب تجربه و بررسی توان برگزاری چنین مسابقاتی در سطح استان گلستان بودیم و همکاری‎های خوبی از سوی دستگاه‎های اجرایی و رسانه‎های استان رقم خورد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان ادامه داد: با وجود همه پستی و بلندی‎های این مسابقه دستاوردهای خوبی برای استان داشت و مسئولان متوجه شدند که استان گلستان نیاز به یک سالن ورزشی مناسب برای برگزاری این مسابقات دارد.

طیبی با بیان اینکه تکمیل سالن ورزشی 6 هزار نفری، با توجه به این موضوع در دستور کار قرار گرفت، تاکید کرد: با برگزاری این مسابقات، استان ثابت کرد که توان برگزاری مسابقات دیگر را دارد.

وی افزود: مسابقات کبدی قهرمانی آسیا 2017 یکی از بهترین مسابقاتی بود که در کشور برگزار شد اگر چه در برگزاری این مسابقات مشکلاتی وجود داشت و اشتباهی را که مربی تیم خارجی آغاز کرد و به آن دامن زده شد و در فضای مجازی تفسیر به روسری شد و گفتند که به زور بر روی سرش کردند.

طیبی با بیان اینکه مربی باید روی سر تیم در هنگام مسابقات باشد و این قانون است، گفت: در زمانی که مسابقات برگزار می‎شد ما وظیفه داشتیم سالن را در اختیار برگزاری این مسابقات بگذاریم.

وی تاکید کرد: اگر براساس قوانین و شرع ما این موضوع ایراد داشت و باید مانع این حضور می‎شدند و یا اینکه اجازه حضور مربیان به صورت رسمی داده می‎شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان یادآور شد: این مسابقات تجربه خوبی برای ما و رسانه‎های استان شد و با برگزاری این مسابقات بسیار خرسند بودیم که ورزشی‎نویسان ما بین‌المللی می‎نوشتند و از همه اصحاب رسانه در برگزاری این مسابقات بسیار خرسند هستیم.

طیبی گفت: برگزاری مسابقات بزرگ نیاز به امکانات و بودجه دارد و به دنبال گرفتن عکس یادگاری در این مسابقات نبودیم و ما به دنبال برگزاری مسابقات بزرگ هستیم و امید داریم بتوانیم چنین مسابقاتی را در استان برگزار کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان درباره ساخت سالن 6 هزار نفری استان گلستان گفت: این پروژه جزء 3 پروژه‎ای است که در مجلس مطرح است و از نمایندگان درخواست شود که اعتبارات آن افزایش یابد و از افزایش اعتبار این پروژه دفاع کنند.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار