مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان:

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان بابیان اینکه طرح آرامش بهاری در بیش از ۵۰ بقعه استان برگزار می‌شود، اظهار کرد: این طرح از سال ۹۰ به‌صورت ویژه در بقاع متبرکه کشور اجرا می شود.

برگزاری طرح آرامش بهاری در بیش از ۵۰ بقعه استان

به گزارش گلستان 24؛حجت‌الاسلام سیف‌الله سهرابی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با نزدیک شدن به ایام نوروز طرح آرامش بهاری همانند دیگر استان‌های کشور در گلستان هم اجرایی خواهد شد.

وی افزود: به همین منظور همایش توجیهی برای هیئت‌امنا و خادمین بقاع متبرکه در امام‌زاده یحیی ابن زید(ع) و امام‌زاده عبدالله(ع) گرگان برگزار شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان گفت: این مراسم با حضور حمید عسگری، مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه فعالیت طرح آرامش بهاری از ۲۶ اسفند آغاز و تا ۱۴ فروردین ادامه خواهد داشت، افزود: این طرح از سال ۹۰ به‌صورت ویژه در بقاع متبرک سراسر کشور در حال برگزاری است.

سهرابی بابیان اینکه طرح آرامش بهاری در بیش از ۵۰ بقاع مستعد استان برگزار می‌شود، اظهار کرد: این طرح در راستای منویات رهبر معظم انقلاب که بقاع متبرکه باید تبدیل به قطب فرهنگی شوند اجرا می‌شود.

اکنون بقاع متبرکه تبدیل به قطب فرهنگی شدند

وی افزود: طی این چند سال اخیر با اعزام مبلغین، روحانیون و برگزاری برنامه‌های قرآنی، فرهنگی، ورزشی و اردویی در تمامی امامزادگان امر مهم تحقق بقاع متبرکه به قطب فرهنگی اتفاق افتاد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان گفت: این مراسم توجیهی با حضور اساتید روانشناس و معارف برگزار شد.

وی بابیان اینکه خدمت‌رسانی به مسافرین و زائرین جزو برنامه‌های اصلی به شمار می‌رود، افزود: در این ایام مبلغین اعزامی و بومی را در بقاع مستعد جهت پاسخ‌دهی به سؤالات و شبهات مستقر خواهند شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار