با همت مرکز نیکوکاری اباعبدالله الحسین (ع)؛

طرح «نذر نان با طعم مهربانی» ویژه محلات فقیر نشین شهر گرگان به مرحله اجرا درآمد.

طرح «نذر نان با طعم مهربانی» در گرگان اجرایی شد

به گزارش گلستان24؛طرح «نذر نان با طعم مهربانی» ویژه محلات فقیر نشین شهر گرگان با همت مرکز نیکوکاری اباعبدالله الحسین (ع) ایران مهر گرگان آغازشد.

حسین شهریاری، سرپرست مرکز نیکوکاری اباعبدالله الحسین (ع) در رابطه با این طرح به خبرنگار مهر گفت: طرح نذر نان با طعم مهربانی ویژه نیازمندان و ایتام شهر گرگان است.

وی افزود: ما مراجعینی به این مرکز نیکوکاری داریم که به نان شب خود محتاج هستند و در واقع به جای زندگانی «زنده مانی» می کنند و از حداقل ترین خورد و خوراک برخوردارند، از این رو تصمیم گرفتیم بین این افراد کارت نذر نان توزیع کنیم.

شهریاری ادامه داد: این طرح از چهارماه پیش آغاز شده است، اما طی یک ماه گذشته شکل منسجم تری به خود گرفته است.

وی افزود: در حال حاضر در فاز نخست این طرح ۵۰۰ خانوار را تحت پوشش قرار دادیم و مناطقی مانند محتشم، شریعتی و ایران مهر محلاتی هستند که این طرح در آن ها اجرایی شده است.

سرپرست مرکز نیکوکاری اباعبدالله الحسین (ع) با بیان اینکه به دنبال این هستیم این طرح را در مناطقی که تعداد زیادی از فقرا در آنجا ساکن هستند عملی کنیم، افزود: قرار براین شده در مناطقی که اغنیا ساکن هستند قلک هایی طراحی شده و در اختیار نانوایی ها قرار دهیم تا افرادی که تمایل دارند در طرح نذرنان مشارکت کنند.

شهریاری اظهار کرد: تاکنون استقبال خوبی از سوی نانوایی ها شده و ما بناداریم ۱۰۰ نانوایی در شهر گرگان را تحت پوشش قرار دهیم.

وی افزود: افراد نیازمند با ارائه کارت نذر نان به نانوایی ها می توانند نان مورد نیاز خود را تامین کنند و نانوایی ها هم در پایان ماه با ارائه این کارت ها به مرکز نیکوکاری اباعبدالله الحسین وجه خود را نقدا دریافت می کنند.

شهریاری گفت: خیرینی که تمایل دارند دراین طرح نذر نان مشارکت داشته باشند می توانند به آدرس ایرانمهر بالا، بین ابوذر ۴۳ و ۴۵ مرکز نیکوکاری اباعبدالله الحسین (ع) مراجعه کنند.

وی ادامه داد: علاوه بر طرح نذر نان طرحی دیگر با عنوان «ایستگاه مهربانی» ازتاریخ ۲۶ بهمن توسط این مرکز نیکوکاری آغاز شده که در این طرح به جمع آوری لباس های نو ویژه نیازمندان می پردازیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار