رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان گفت: ۳۰ مرکز عرضه مواد غذایی متخلف در استان گلستان پلمب شد.

۳۰ مرکز عرضه مواد غذایی در استان گلستان پلمب شد

به گزارش گلستان24؛عبدالرضا فاضل در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان درباره اجرای طرح بهداشتی نوروز در استان اظهار داشت: با آغاز طرح نوروزی در استان گلستان بازدید از مراکز عرضه مواد غذایی و نظارت بر آن‌ها آغاز شده که تاکنون 30 مرکز عرضه مواد غذایی متخلف در استان پلمب شده است.

وی تاکید کرد: درطرح سلامت نوروزی یکهزار و 425 مورد تماس با مرکزفوریت های پزشکی استان گلستان تماس گرفته شد و مرکز اورژانس به مردم خدمات دادند و در این چند روز 163مورد تصادفات جاده‌ای در استان گلستان رخ داده که نیروهای ما به کمک مردم رفتند.

فاضل خاطرنشان کرد: 38 هزار و 730 مورد مراجعه به اورژانس بیمارستان را داشتیم که بیش از 27 هزار نفر سرپایی مداوا شدند و 9 هزار نفر هم تحت عمل جراحی قرار گرفتند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان گفت: 399 کودک هم به صورت طبیعی در این مدت در استان گلستان به دنیا آمدند که نشان از خدمات همکاران ما در بخش‌های مختلف درمانی دارد.

وی تصریح کرد : در این مدت بیش از 7700 مورد کلرزنی و بازدید از این مراکز را داشتیم و 30 مورد هم پلمب مراکز عرضه مواد غذایی را در این چند روز شاهد بودیم.

فاضل تاکیدکرد: عرضه مواد غذایی برای ما مهم است چرا که با سلامت مردم ارتباط مستقیم دارد و سخت‌گیری در این قسمت بیشتراست و 298 معرفی مراکز عرضه موادغذایی هم به مراجعه قضایی داشتیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: طرح نوروزی دانشگاه با کمک دستگاه‌های دیگر خدمات‌رسان مانند اورژانس و بیمارستان‌ها از 15 اسفند در استان گلستان آغاز شده و تا 15 فروردین ادامه دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار