معاون استاندار گلستان عنوان کرد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان گفت: نمایشگاه اکسپو امارات که با حضور تمامی کشورهای جهان در سال ۲۰۲۰ برگزار می شود، بهترین فرصت برای نشان دادن ظرفیت های گردشگری گلستان است.

افزایش تلفات جاده ای در گلستان

به گزارش گلستان24؛میرمحمد غراوی شامگاه چهارشنبه در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر و مراسم تجلیل از نوروزبانان بی نوروز اظهار کرد: در ایام تعطیلات نوروزی یک میلیون و ۸۰۰ هزار گردشگر وارد استان گلستان شدند و در مجموع ۱۱ میلیون نفر از جاذبه های گردشگری استان گلستان از غرب تا شرق استان بازدید کردند.

افزایش تلفات جاده ای در گلستان

وی افزود: متاسفانه علی رغم تمهیداتی که اندیشیده شده بود تلفات جاده ای گلستان نسبت به سال گذشته افزایش یافت.

غراوی گفت: بیش از ۸۰۰ هزار تردد در چهار محور اصلی استان گلستان به ثبت رسید که نسبت به سال گذشته افزایش داشت و با اینکه چندین جلسه کمیسیون ایمنی راه برگزار شد کاهش تلفات در جاده ها محقق نشد.

وی ادامه داد: ایجاد نوروزگاه ها جزو اقدامات خوبی بود که در استان برگزار شد و در برخی از شهرستان ها شاهد برگزاری سه نوروزگاه بودیم.

غراوی با بیان اینکه باید در سطوح جهانی به دنبال معرفی ظرفیت های گردشگری گلستان باشیم، ادامه داد: در سال ۲۰۲۰ نمایشگاه اکسپو در کشور امارات و با حضور همه کشورها برگزار می شود که بهترین موقعیت برای نمایش ظرفیت های گردشگری گلستان است.

/مهر
 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار