رئیس اداره بهزیستی گنبدکاووس خبر داد

رئیس اداره بهزیستی شهرستان گنبدکاووس از ارائه خدمات مستمر به 27 زن سرپرست خانوار در محلات آسیب‌پذیر خبر داد.

ارائه خدمات مستمر به 27 زن سرپرست خانوار در محلات آسیب‌پذیر گنبدکاووس

به گزارش گلستان24؛محمدرضا فشایی صبح امروز در جمع مدیران و مسوولان شهرستان گنبدکاووس در سالن جلسات فرمانداری ویژه این شهرستان با اشاره به فرا رسیدن ایام مبارک و فرخنده اعیاد شعبانیه و تبریک روز جوان و میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) اظهار کرد: یکی از تمایزات دین مبین اسلام نسبت به سایر ادیان الهی توجه به عدالت اجتماعی و توزیع متوازن خدمات، امکانات و فرصت‌هاست که به همین دلیل منجی در دین اسلام به عنوان نماد عدالت محض مطرح شده است.

وی با بیان اینکه اداره بهزیستی شهرستان گنبدکاووس در تلاش است تا براساس رسالت‌هایی که بر عهده‌اش گذاشته شده در حد توان عدالت اجتماعی را در جامعه هدف خود برقرار کند، افزود: در سال‌های اخیر رویکرد سازمان بهزیستی کشور و ادارات تابعه در شهرستان‌ها همواره توجه به محرومان و مناطق کمتر توسعه‌یافته بوده است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه در شهرستان ما سه محله به عنوان محلات آسیب‌پذیر و کمتر توسعه‌یافته در قالب «طرح شهید شوشتری» معرفی شده‌اند، خاطرنشان کرد: اداره بهزیستی نیز همپای سایر ادارات در سال گذشته و در فروردین ماه سال جاری با تمام توان برای کمک به این محلات و مردم شریف آن تلاش خود را متمرکز کرد که نتایج خوبی نیز کسب کردیم.

فشایی با اشاره به برگزاری دوره‌ها و کلاس‌های متعدد آموزشی، پرورشی، روانشناسی، مهارتی و اشتغال آفرین در این مناطق توسط اداره بهزیستی، ادامه داد: خدمات بسیار زیادی در قالب «طرح شهید شوشتری» و با هماهنگی دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان گنبدکاووس در این مناطق انجام دادیم.

وی با بیان اینکه جلسه امروز با محوریت کمک به زنان سرپرست خانوار تشکیل شده است، تصریح کرد: اداره بهزیستی شهرستان گنبدکاووس در طی سال گذشته بالغ بر 27 زن سرپرست خانوار را در مناطق سه گانه هدف در «طرح شهید شوشتری» تحت پوشش خود در آورده و خدمات تمرکز و غیرمتمرکزی را به آنها ارائه کرده است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه بیشتر خدمات در محله «سیدآباد» این شهرستان ارائه شده است، اضافه کرد: در این محله 24 زن سرپرست خانوار شناسایی و تحت پوشش اداره بهزیستی قرار گرفتند و در محلات «اسلام‌آباد» و «مدرسی» نیز به ترتیب دو و یک زن سرپرست خانوار شناسایی شده و در قالب طرح‌های حمایتی اداره بهزیستی خدمات دریافت کرده‌اند.

فشایی با اشاره به اینکه براساس مصوبات جدید قانونی خدمات اداره بهزیستی شهرستان به افراد دارای تابعیت افغانی که دارای کد شناسایی باشند نیز تعلق خواهد گرفت، گفت: امیدواریم بتوانیم در سال جاری نیز پس از شناسایی و معرفی محلات آسیب‌پذیر هدف در طرح شهید شوشتری ارائه خدمات خود را به افراد دارای شرایط تداوم بخشیم.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار