مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان:

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان گفت: در استان دو هزار و ۴۰ هکتار زمین صنعتی در قالب ۲۴ منطقه ویژه اقتصادی، شهرک ها و نواحی صنعتی وجود دارد.

وجود بیش از ۲ هزار هکتار زمین صنعتی در  گلستان

به گزارش گلستان24؛حجت الله خلیل زاده، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان، شب گذشته (19 اردیبهشت) در جمع خبرنگاران گفت: در مجموع 24 شهرک و ناحیه صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی در استان یک هزار و 93 قرارداد وجود دارد که 711 طرح صنعتی و تولیدی در این مناطق به بهره برداری رسیده است.

 

وی با بیان اینکه 382 طرح در شهرک ها و نواحی صنعتی استان در دست ساخت قرار دارد، افزود: در مجموع دو هزار و 40 هکتار زمین صنعتی در استان وجود دارد که سرمایه گذاران می توانند با مراجعه به شهرک ها و نواحی صنعتی و انعقاد قرارداد از آن برخوردار شوند.

 

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان بیان کرد: تمامی شهرک های صنعتی استان به مرحله واگذاری رسیده و فقط در منطقه ویژه اقتصادی اترک و ناحیه صنعتی گمیشان مشکلاتی وجود داشت که این مسائل هم رفع شده است.

 

وی گفت: واگذاری ناحیه صنعتی گمیشان برای استقرار صنایع عمل آوری و پایی دستی میگو از نیمه شعبان امسال آغاز شده و در همین زمان پیشنهاد توسعه 30 هکتاری این ناحیه مطرح است تا وسعت آن به 50 هکتار افزایش پیدا کند.

 

خلیل زاده افزود: در این زمینه جانمایی ها و نقشه ها تهیه شده است و منتظر بررسی در کمیته امور اراضی استان هستیم که امیدواریم امسال این مسئله مورد موافقت قرار گیرد.

 

وی درخصوص شعار امسال و حمایت از کالای ایرانی هم بیان کرد: شعار سال های گذشته بیشتر معطوف به مسئولان و مدیران دولتی بود اما مخاطب شعار امسال همه آحاد مردم، تولیدکنندگان و صنعتگران و همچنین مسئولان است و همین مسئله مسئولیت های ما را در حمایت از صنایع کوچک نسبت به گذشته سنگین تر می کند.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار