فرماندار مینودشت با اعلام آمادگی ادارات و نهادهای عضو ستاد خدمات سفر شهرستان برای استقبال از مسافران تابستانی، از پیش بینی 114 کلاس برای اسکان گردشگران خبر داد.

پیش بینی 114 کلاس برای اسکان گردشگران در مینودشت

به گزارش گلستان24؛ سیدرضا طباطبایی روز چهارشنبه در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان گفت: همچنین امکانات دو تفرجگاه تنگه چهل چای و باقر آباد مینودشت نیز آماده پذیرایی از مهمانان فصل تابستان است.
شهرستان مینودشت واقع در شرق استان گلستان در حاشیه جاده تهران - گرگان - مشهد واقع بوده و مناطق تفریحی و گردشگری منحصر به فردی دارد که همه ساله بویژه در ایام نوروز و فصل تابستان میزبان مسافران زیادی ازگلستان و نقاط مختلف کشور است.
طباطبایی با تاکید بر توسعه بوم گردی و جذب گردشگر اظهار کرد: دهیاران و اعضای شوراهای روستایی مینودشت باید در این حوزه تلاش بیشتری انجام دهند.
وی تصریح کرد: علاوه بر مناطق روستایی، ادارات و نهادهای عضو ستاد خدمات سفر نیز باید از ظرفیت های موجود برای ایجاد زیر ساخت های رفاهی و اسکان در مناطق گردشگری و تفریحی شهرستان استفاده نمایند.
به گفته وی؛ در تعطیلات نوروز امسال 820 خانوار در مدارس طرح اسکان مسافران نوروزی این شهرستان اقامت کردند.
به گزارش ایرنا، شهرستان مینودشت که به سبب منابع طبیعی خدادادی، جنگل ها و فضاهای تفریحی، از آن به عنوان بهشت گلستان یاد می شود با افزون بر 80 هزار نفر جمعیت درشرق این استان واقع است.
دو پارک جنگلی 'باقر آباد و چهل چای' از دیدنی ترین تفرجگاه ها و استراحتگاه ها برای مسافران است و در کنار این جنگل ها رودخانه ای خروشان و چشمه های بسیار جاری می باشد.
فراهم بودن امکانات زیرساختی از جمله راه آسفالت، آلاچیق هایی برای استراحت، احداث سرویس های بهداشی، نمازخانه و فروشگاه های مواد غذایی، خیال مسافران را برای گذراندن ساعاتی خوش در دل طبیعت این شهرستان دو چندان می کند. 
این شهرستان همچنین چند آبشار زیبا دارد که آبشار 'حسینا' در فاصله 21 کیلومتری از مرکز شهر در روستایی به همین نام و آبشار 'لولوم' درجاده روستای باقرآباد و پارک جنگلی آن واقع است و با 50 متر ارتفاع، چشم اندازی زیبا دارد. 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار