مسوول امور بانوان سازمان بسیج رسانه گلستان گفت: سازمان بسیج رسانه در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب از برترین‌های آثار خبرنگاران گلستانی در این زمینه تجلیل می‌کند.

دشمنان به دنبال تحقیر حجاب در اسلام هستند/ برداشتن حجاب به عنوان خط نفوذ دشمن است

به گزارش گلستان24؛ زهره رجبی امروز با گرامیداشت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: سازمان بسیج رسانه در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب از آثار برتر ارسال شده در زمینه عفاف و حجاب تجلیل خواهد کرد.

وی با گرامیداشت هفته عفاف و حجاب تصریح کرد: بانوان خبرنگار استان گلستان می‌توانند آثار خود را در زمینه «عفاف و حجاب» به بسیج رسانه استان گلستان ارسال کنند.

* خبرنگاران گلستانی آثار خود را تا 25 تیرماه به سازمان بسیج رسانه ارسال کنند/ یکی از فواید حجاب، ایجاد آرامش روانی است

مسوول امور بانوان سازمان بسیج رسانه گلستان با بیان اینکه بانوان خبرنگار گلستانی می‌توانند آثار خود را تا 25 تیرماه جاری به سازمان بسیج رسانه ارسال کنند، ابراز کرد: آثارهای ارسالی باید با رویکردهای «هفته عفاف و حجاب»،«گرامیداشت قیام گوهرشاد و یادآوری کشتار بی‌رحمانه 2 هزار نفر از مردم و زائران بی‌گناه توسط اعمال رضاخانی و بلند کردن فریاد مظلومیت»،«مدافعین حجاب در صحن گوهرشاد»،«جامعه حریم خصوصی نیست»،«لباس پوشیدن در خیابان، یک مسئله شخصی نیست»،«سلب امنیت روانی و آرامش خانوادگی حق انتخاب نیست» ارسال شود.

رجبی خاطرنشان کرد: بانوان خبرنگار گلستانی می‌توانند برای شرکت در جشنواره موضوعاتی با مضمون «نقش حجاب و عفاف در کاهش آسیب‌های اجتماعی»، «آسیب‌شناسی حجاب زنان در عصر حاضر»، «حجاب و عفاف از منظر قرآن ، روایات و ادیان مختلف»،«حجاب از منظر روان‌شناسی»، «کنترل نگاه مردان در جامعه و تاثیر آن بر انتخاب پوشش زنان»، «ارتباط پوشش زنان با سلامت جامعه، سلامت خانواده، سلامت فرزندان و آرامش فرد»، «اثر بدپوشی بر سلامت روانی شهروندان» و «فلسفه حقیقی پوشش و حجاب» ارسال کنند.

وی یکی از فواید و آثار مهم حجاب را ایجاد آرامش روانی برشمرد و اظهار کرد: حجاب یکی از احکام ضروری اسلامی است و فقهای شیعه آن را از ضروریات دین برشمردند.

* دشمنان به دنبال تحقیر حجاب در اسلام هستند/ برداشتن حجاب به عنوان خط نفوذ دشمن است

مسوول امور بانوان سازمان بسیج رسانه گلستان با بیان اینکه دشمنان به دنبال تحقیر حجاب در اسلام هستند، افزود: امروزه دشمنان درصدد تحقیر حجاب و عفاف در جوامع اسلامی هستند و همواره این تفکر را القا می‌کنند که حجاب مانع پیشرفت زنان می شود.

رجبی با بیان اینکه برداشتن حجاب به عنوان خط نفوذ دشمن است، اذعان کرد: حجاب و پوشش صحیح زنان یکی از عوامل بسیار مؤثر در حفظ خانواده است و در حقیقت حجاب مانند حصاری است که از عفت زن محافظت می‌کند.

وی از حجاب به عنوان یک سنگر محکمی در برابر نگاه‌های گناه‌آلود یاد کرد و گفت: حجاب باعث می‌شود که راه ورود فساد و هرزگی‌ها مسدود شود و به زن شخصیت و احترام می‌بخشد تا ملعبه شهوات و بازیچه بوالهوسی‌ها قرار نگیرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار