فرماندار بندرترکمن:

هیوه چی:جهت بر طرفت کردن مشکلات مردم و محرومیت زدایی عملیات جهادی با حضور جهاد گران بسیجی در برخی از محلات شهرستان بندر ترکمن شروع شد.

با حضور ۳۰گروه جهادی عملیات محرومیت زدایی در شهر بندر ترکمن آغاز به کار کرد

به گزارش گلستان۲۴؛ صبح امروز الیاس هیوه چی فرماندار شهرستان بندرترکمن با اعلام رمز رزمایش محمد رسول الله ۲،گفت:امروز با حضور امامان جمعه، علما و هیئت امنای محله شهرک ولی عصر و مدیران و دستگاه های اجرایی، فرماندهی سپاه پاسداران و نیروی انتظامی و همه عواملی که در راستای اجرای طرح شهید شوشتری رزمایش جهادی شروع به کار کرد.

وی بابیان اینکه ۳۰ گروه جهادی کاملا آمادگی کار را دارند،تصریح کرد: مدیران دستگاه های اجرایی با توجه به ظرفیت های خودشان و آنچه که بازدیدهای میدانی داشتند و برای خودشان کار را تعریف کرده بودند، قرار است که امروز آغاز عملیات شود.

هیوه چی با اشاره به عملیات جهادی سال های اوایل انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس،خاطرنشان کرد: انشاءالله بتوانیم اهداف تنظیم شده را محقق کنیم و رضایت شهروندانمان را در این نقطه از شهر کسب کنیم و امیدوار هستیم که سطح خدمات را در این محله به مثابه سایر محلات شهرمان یکدست و یکسان و دسترسی آسان را برای همه شهروندانمان داشته باشیم.

فرماندار شهرستان بندر ترکمن،اذعان کرد:در جلسات اخیر بزرگان، معتمدین و هیئت امنای این محله حضور داشتندو نظرات خودشان را اعلام کردند و بر اساس نیاز آن ها و بر اساس آزمون هایی که صورت گرفته و نگاه تخصصی که داشته اند امروز آغاز عملیات است و در حال حاضر شاهد شروع این عملیات جهادی هستیم.

 

انتهای پیام/پ

ارسال نظر

آخرین اخبار