امام جمعه گنبدکاووس درشرق استان گلستان با یادآوری دستور چند روز پیش ریاست جمهوری به وزیر صنعت، معدن و تجارت برای کاهش قیمت کالاها، بر تلاش جدی مسئولان برای کاهش گرانی ها تاکید کرد.

 مسئولان برای کاهش قیمت ها تلاش کنند

به گزارش گلستان 24 ؛ حجت الاسلام و المسلمین محمود ترابی، در خطبه های این هفته نمازجمعه گنبدکاووس گفت: بسیاری از کالاها از جمله قیمت خودروها تا 90 درصد افزایش یافته که باید برای کاهش قیمت این گونه محصولات تلاش شود.

وی با تقدیر از تصمیم های بانک مرکزی در کاهش قیمت دلار افزود: به اعتقاد کارشناسان اقتصادی قیمت دلار می تواند به کمتر از 50 هزار ریال کاهش یابد که در آن صورت کم شدن قیمت ها در بازار مورد انتظار مردم است.

حجت الاسلام ترابی به اعلام افزایش 20 درصدی حقوق و دستمزدها از سوی دولت برای سال آینده اشاره کرد و اظهار داشت: اعلام زود هنگام این موضوع عاملی برای سوء استفاده شده و برخی تولیدکنندگان و بازاریان از هم اکنون به فکر انبار کردن کالاها و افزایش قیمت ها افتاده اند.

وی تصریح کرد: دولت باید با اعمال سیاست های درست پولی و قیمت گذاری مناسب بر کالاها برای کاهش بیشتر قیمت ها تلاش کند.

خطیب جمعه گنبدکاووس همچنین با یادآوری نکاتی از سخنان چند روز پیش رهبر معظم انقلاب در جمع خانواده شهدا، ضمن تاکید بر توجه به منویات رهبری، به بازنشر تحلیل های معظم له در مباحث منطقه ای و بین المللی پرداخت.

حجت الاسلام ترابی، توجه به رویش های انقلاب اسلامی از سوی مسئولان و مردم را مهم دانست و گفت: توجه به این موضوع سبب شکست قطعی توطئه دشمن در بخش های اقتصادی، فرهنگی و روانی می شود.

/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار