علمای اهل سنت گلستان؛

علمای اهل سنت استان گلستان در گفت و گو با گلستان24: همه ی ما باید با اتحاد و در کنار یکدیگر از مردم مظلوم و مسلمان فلسطین حمایت کنیم

همه ی ما در راهپیمایی روز قدس شرکت می کنیم/رژیم صهیونیستی دشمن اسلام و قران است/ما آماده اذن رهبری جهت نابودی این رژیم کودک کش هستیم

به گزارش گلستان 24؛مردم فلسطین سال ها است که گرفتار ظلم و ستم کسانی هستند که با حمایت قدرت های غربی به سرزمین آنها آماده اند و زندگی مردم مسلمان را به خاک وخون کشیده اند.

به همین منظور مردم مسلمان ایران و جهان هر ساله در آخرین روز جمعه ماه رمضان جهت حمایت از این مردم ستم دیده راهپیمایی می کنند.

در همین رابطه علمای اهل سنت استان گلستان در گفت وگویی با خبرنگار ما از ضرورت حضور مردم در این راهپیمایی گفتند،که در ذیل گزیده ای از سخنان آنها بیان می شود.

آخوند یوسف سخندان یکی از فعالان فرهنگی و مذهبی شهرستان بندرترکمن با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی روز قدس مانند سال های گذشته پر شور خواهد بود،تصریح کرد:مردم ما نسبت به بیانات حضرت آقا احساس مسئولیت می کنند ودغه دغه این را دارند که در مقابل دشمن ایستادگی کنند.

وی با اشاره به فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) در خصوص نابودی اسرائیل،اظهار کرد:همانطور که حضرت امام فرمودند،اگر همه ی مسلمانان نفری یک سطل آب به سمت اسرائیل بریزند این این رژیم نابود خواهد شد.

آخوند سخندان با اعلام امادگی جامعه اهل سنت برای نابودی رژیم صهیونیستی،خاطرنشان کرد:همه ما منتظر دستور امام خامنه ای برای نابودی جبهه کفر و این رژیم کودک کش هستیم.

 آخوند ناصر قزل امام جمعه شهر قازانقایه در همین رابطه،اظهار کرد:امسال پر شور تر از گذشته مردم در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهند کرد چرا که آمریکا نماد کفر و استکبار در حمایت از رژیم صهیونیست بر آمده تا به قبله اول مسلمانان تجاوز کنند.

وی با اشاره به حمایت برخی از کشور های منطقه از رژیم صهیونیستی،تصریح کرد:ما تنها کشورهایی را اهل سنت می دانیم که از کتب اربعه ما پیروی کنند وآندسته از افرادی که به ظاهر ادعای سنی بودن واسلام را دارند و از اسرائیلی ها حمایت می کنند را وهابی می دانیم.

آخوند قزل با تاکید بر اینکه اکثریت اهل سنت جهان اسرائیل را رژیم ستمکاری میدانند،یادآور شد:مردم فلسطین مسلمان واهل سنت هستند و باید همه مسلمانان در روز قدس جهت حمایت از این مردم مظلوم به خیابان ها بیایند.

 آخوند محمد امین آدینه امام جمعه شهر فراغی با بیان اینکه ما همیشه در همه صحنه ها حضور داشته ایم،خاطرنشان کرد: هرجا که نیاز باشد تا جامعه اهل سنت در آنجا حضور یابند قطعا این حضور اتفاق خواهد افتاد.

وی تصریح کرد:قرآن کتاب آسمانی همه مسلمین است و در قرآن هیچ وقت یهود به عنوان دوست برای ما معرفی نشده است،این  یهودیانی که به مردم فلسطین ظلم میکنند دوست ما نیستند بلکه دشمن قرآن و اسلامند.

این عالم اهل سنت با اشاره به عادی سازی روابط چند کشور عربی با اسرائیل،تصریح کرد:این افرادی که در پی دوستی با رژیم صهیونیستی هستند قرآن و آیات الهی را زیر پا می گذارند چرا که خداوند در قرآن کریم به ما  دستورات شفافی داده است که این ها دوست و خیر خواه شما نیستند و هر چقدر از این ها دوری کنید در آن سعادت و خوشبختگی برای شما است.

وی در پایان،یادآور شد: ما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی وحدتی که در بیناهل تشیع واهل سنت و همه اقوام استان داشته ایم بسیار قوی و برای دنیا الگو است بنابر این این وحدت همیشه پایدار خواهد بود

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار