مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: ۳۶۰ معلم جدید در آموزش و پرورش استان جذب می‌شوند.

۳۶۰ معلم جذب آموزش و پرورش گلستان می‎‌شوند

به گزارش گلستان ۲۴؛ احسان گوهری‌راد ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: 360 معلم برای سال تحصیلی جدید جذب آموزش و پرورش استان می‌شوند.

وی افزود: بر اساس مصوبه دولت حدود 16 هزار معلم از طریق ماده 28 و فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان برای رفع کمبود معلم در استان برای سال تحصیلی آینده جذب سیستم آموزشی می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بیان داشت: توزیع شهرستانی برای جذب معلمان جدید به زودی انجام و لیست آن به وزارت آموزش و پرورش ارسال خواهد شد. قرار است در آینده‌ای نزدیک زمان برگزاری آزمون و نحوه جذب این افراد اطلاع‌رسانی شود.

وی با اشاره به تجاری‌سازی برخی از فضاهای آموزشی بلااستفاده در استان گفت: حدود 19 هزار و 500 مترمربع از فضاهای آموزشی در استان بلااستفاده مانده که قرار است با استفاده از ظرفیت بودجه پارسال و امسال بخشی از این فضاها تجاری‌سازی شود. شناسایی این فضاها در دستور کار قرار دارد و پس از احصا در شورای آموزش و پرورش مطرح خواهد شد.

گوهری‌راد هدف از اجرای این طرح را درآمدزایی برای آموزش و پرورش دانست و افزود: تاکنون 33 مورد از این فضاها در استان شناسایی شد که براساس بررسی‌های کارشناسی حدود 500 متر مربع آن قابلیت تجاری‌سازی دارد.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار