رئیس اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری شهرستان گرگان گفت:

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان گرگان از برگزاری جشنواره تابستانی هیرکان از 27 الی 29 مردادماه خبر داد.

آغاز جشنواره تابستانی هیرکان از 27 مردادماه در محور گردشگری ناهارخوارن

به گزارش گلستان ۲۴؛ یاسر قندهاری با اشاره به اینکه این جشنواره به مناسبت ثبت جهانی جنگل های هیرکانی در سازمان یونسکو برگزار می شود؛ هدف از برگزاری این جشنواره را  ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین همشهریان و گردشگران و اقامت و ماندگاری بیشتر مسافران بیان کرد .

وی اظهار داشت: ما در اداره میراث فرهنگی شهرستان گرگان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا با فراهم کردن امکانات و شرایط مناسب شهروندان و مسافران گرامی اوقات خوشی را در این ایام سپری کنند.

رئیس اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری شهرستان گرگان از ارائه تخفیفات واحدهای گردشگری شهرستان گرگان تا سقف 40 درصد در این ایام خبر داد و افزود: به دلیل اینکه در ایام پیک سفرهای تابستانی قرار داریم ارائه تخفیفات از سوی واحدهای گردشگری شهرستان می تواند نقطه قوتی در جذب و ماندگاری مسافران و گردشگران در شهرستان گرگان باشد .

وی برگزاری موسیقی ، جنگ های شادی ، نمایشگاه های صنایع دستی ، مسابقات ، اجرای آیین ها و بازی های بومی و محلی و ... را از بخش های مختلف جشنواره هیرکان در شهرستان گرگان نام برد.

قندهاری در پایان اعلام کرد؛ این جشنواره از تاریخ 27 الی 29 مردادماه 98 از ساعت 20:30 الی 22:30 در محورگردشگری ناهارخوران جنب هتل باباطاهر دایر می باشد و بدین وسیله از تمامی شهروندان و علاقمندان جهت شرکت در این جشنواره دعوت به عمل می آید.

 

/برنا

ارسال نظر

آخرین اخبار