پرداخت تسهیلات به ۴ هزار و ۵۰۰ طرح روستایی عشایری، کشف یک هزار و ۹۰۰ کیلو ماهی سفید قاچاق در بندرگز، آغاز واکسیناسیون رایگان دام در گنبدکاووس و ساخت پارک بانوان در منطقه مریم‌آباد گرگان از جمله خبرهای کوتاه امروز پنجشنبه گلستان است.

کشف ماهی سفید قاچاق در بندرگز و چند خبر کوتاه از گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ فرمانده انتظامی گلستان گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر موفق به شناسایی ۵ قاچاقچی مواد افیونی در ۴۸ ساعت گذشته در استان شدند.

سردار روح الامین قاسمی افزود: در بازرسی از مخفیگاه این متهمان ۱۲۱ کیلوگرم تریاک کشف شد.

وی همچنین از کشف یک هزار و ۹۰۰ کیلو ماهی سفید قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۷۱۰ میلیون ریال در شهرستان بندرگز خبر داد.

**

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت : ۴ هزار و ۳۷۶ طرح روستایی و عشایری استان تسهیلات دریافت کردند که با نهایی شدن این طرح ها  ۷ هزار و ۷۶ فرصت شغلی در روستاهای استان ایجاد می‌شود.

**

رییس شبکه دامپزشکی گنبدکاووس گفت: مرحله‌ دوم واکسیناسیون رایگان علیه بیماری تبِ برفکی در دام‌های سنگین (گاو و گوساله) گنبدکاووس آغاز شد و تا پایان این ماه ادامه خواهد داشت.

 نادرگوکلانی گفت که تاکنون موردی ازبیماری در این شهرستان مشاهده نشده است.

**

معاون عمران شهرداری گرگان از طراحی و ساخت پارک بانوان گرگان در منطقه مریم آباد گرگان خبر داد و گفت: ۹ هکتار زمین برای احداث پارک در نظر گرفته شده که ۴.۵ هکتار آن به پارک بانوان تعلق خواهد گرفت.

**

فرماندار گمیشان گفت: با پیگیری های انجام شده، ۲ هکتار زمین برای ساخت واحد مسکونی واقع در حریم رودخانه و میراث فرهنگی شهرستان گمیشان اختصاص داده شد.

**

زارعی مدیرکل پزشکی قانونی گلستان از کاهش ۲۱ درصدی فوتی های تصادفات رانندگی در گلستان خبر داد و گفت: درهفته ماهه امسال تعداد اجساد ارجاعی مربوط به تصادفات استان ۲۴۳ مورد بود که از این تعداد ۶۲ نفر زن و ۱۸۱ نفر مرد بودند و نسبت به سال قبل ۲۱ درصد کاهش را نشان می دهد.

/ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار