برگزاری یادواره شهدای روستای نوده ملک گرگان، دستگیری شکارچی غیرمجاز گراز در کردکوی و کشف دام قاچاق در بندرگز از جمله خبرهای کوتاه امروز چهارشنبه گلستان است.

دستگیری شکارچی گراز در کردکوی و چند خبر کوتاه از گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ محیط بانان اداره حفاظت محیط زیست کردکوی موفق به دستگیری عاملین شکار غیرمجاز گراز وحشی در زیستگاه های جنگلی این شهرستان شدند.

در بازرسی از ادوات همراه این متخلفین 2 قبضه سلاح شکاری به همراه مقادیر زیادی گوشت گراز وحشی شکار شدند.

**

فاطمه محمودی مسوول واحد اهداکنندگان خون انتقال خون گلستان از کمبود گروه‌های خون منفی در این استان خبر داد و گفت: اهدای خون از گروه‌های منفی موجب ذخیره سازی بهینه این گروه‌ها و نجات به موقع جان بیماران می‌شود.

**

محمد علی هروی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از وقوع یک هزار و ۷۲۰ حادثه جاده ای، ریزش آوار، کوهستان و هوایی از ابتدای سال جاری در این استان خبر داد و گفت: در این حوادث ۱۱ هزار و ۸۸۶ نفر آسیب دیدند و سه هزار و ۱۸۹ نفر مصدوم شدند.

**

یادواره شهدای روستای نوده ملک در شرق گرگان با حضور استاندار گلستان و سخنرانی سردار ملک شاهکویی مسوول بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در مسجد جامع این روستا برگزار شد.

**

فرماندار آق قلا گفت: تاکنون ۶ هزار و ۹۳۶ خانوار خسارت دیده از سیل این شهرستان موفق به دریافت تسهیلات و کمک های بلاعوض دولت شدند.

**

فرمانده انتظامی بندرگز گفت: ماموران یگان امداد این شهرستان موفق به کشف ۷۲ راس گوسفند قاچاق شدند.

برابر اعلام کارشناسان ارزش این تعداد دام قاچاق یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

/ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار