رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان:

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان گفت: سید حسن نصرالله جمله ای در خصوص‌حاج قاسم بکار برده که خیلی عجیب است : شهید سردار سلیمانی سیدالشهدا نهضت و مقاومت هست ، این یعنی خون پاک این شهید انقلاب و نظام را بیمه کرد .

خون پاک حاج قاسم انقلاب و نظام را بیمه کرد / برخی مدیران ما تفکر انقلابی ندارند

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام عباسعلی مهدوی راد رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان شامگاه گذشته پنجشنبه ۱۹ دیماه در مراسم گرامیداشت سپهبد شهید قاسم سلیمانی در مسجد جامع روستای سرکلاته گرگان اظهار کرد : حقیقتا سردار سلیمانی دوست داشتنی و سردار دلها بود ، او یک تفکر بود و تبدیل به یک تفکر شد و‌ نهضت های مقاومت در یمن ، لبنان ، افغانستان ، فلسطین و ... از تفکر قاسم سلیمانی بهره گرفته اند.

حجت الاسلام مهدوی راد افزود : جمله ای سید حسن نصرالله در خصوص‌حاج قاسم بکار برده که خیلی عجیب است : شهید سردار سلیمانی سیدالشهدا نهضت و مقاومت هست ، این یعنی خون پاک این شهید انقلاب و نظام را بیمه کرد .

وی با اشاره به اینکه برخی از مدیران ما الحق و الانصاف تفکرات انقلابی ندارند ، تصریح کرد : این تفکر نهضتی بپا کرد در جبهه مقاومت ، امروز سلیمانی سردار امت است ، حد و مرز را بر هم زده ، تبدیل به یک اسطوره تاریخی ماندگار شده است.

وی اضافه کرد: نسل جدیدی که امروز عمدتا در فضای مجازی هستند فکر می کردند همت ، باکری ، چمران و ... رمان و قصه هستند اما وقتی حججی و قاسم سلیمانی را در زمان حیات خودشان می بینند ، واقعیتها را باور می کنند .

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان در خصوص برخی رفتارهای این سردار دلها گفت: حاج قاسم گفته پیکر مرا کناربیسمچی خودش دفن کنند ، روی سنگ قبرش ننویسند سردار و سپهبد بلکه بنویسند سرباز قاسم سلیمانی ، در سیل اخیر اهواز وقتی پیرمرد از خونه اش بیرون نمیاد سردار سلیمانی دستش را می بوسد و از او خواهش می کند بیرون بیاید و آن فرد هم اینکار را می کند ، او چکار کرد که اینجور محبوب مردم شد.

مهدوی راد یادآور شد: حاج قاسم سلیمانی همین کار ها را کرد که رهبری گفت من به روح این شهید تعظیم‌می کنم  ، توی دل مردم بودن ، تفکر انقلابی داشتن اینهاست ، جوانان ما صف کشیدند کنار قبر سردار سلیمانی تبرک بگیرند ، ۲۱۳ نفر در مراسم تشییع وی مصدوم شدند ، هفتاد نفر فوت کردند ،هفت میلیون تشییع در تهران بود ، اینها همه نشان دهنده عظمت این مرد و دلبستگی مردم به اوست.

وی در خصوص برکات خون سردار سلیمانی خاطرنشان کرد : بیرون کردن آمریکایی از عراق ،متحد کردن مردم عراق و ایران چون خیلی ها دنبال شیطنت بودند که در دو‌کشور ایران هراسی و‌عراق هراسی ایجاد کنند ، بازگشت امنیت به عراق خصوصا عتبات عالیات ، اتحاد سیاسی در ایران ،اثبات به برخی مسوولین که تفکر غربی دارند که فکر مذاکره با آمریکا باطل است از ثمرات خون این شهید بود.

وی اشاره کرد: این مردم مسوولی که برایشان کار کند را دوست دارند ، قاسم سلیمانی زندگی اش را وقف این مردم کرده بود.

/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار