ممنوعیت شکار پرندگان مهاجر در گلستان به دلیل تلفات در میانکاله، آغاز واکسیناسیون، بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی کلاله و مراوه‌تپه و بهره‌برداری از ۹۰ واحد دامداری روستایی در مناطق سیل‌زده از جمله خبرهای کوتاه روز سه‌شنبه گلستان است.

اخبار کوتاه استان گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان گفت: به دلیل تلفات پرندگان مهاجر در پناهگاه حیات وحش میانکاله، شکار پرندگان تا اطلاع ثانوی در گلستان ممنوع شد.

محمدرضا کنعانی افزود: بر اساس پایش‌های انجام شده خوشبختانه تلفاتی در بندرگز و بندرترکمن مشاهده نشده است.

**

دبیر کارگروه همیاری و خدمات‌رسانی ستاد دهه فجر گلستان گفت: ۹۰۰ دامداری کوچک همزمان با دهه فجر با اعتبار بیش از ۷۰۰ میلیارد ریالی آستان قدس رضوی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و گروه‌های جهادی در مناطق سیل زده این استان به بهره برداری می‌رسد.

**

دبیر هیات بازرسی ستاد انتخابات بندرگز گفت: هیات بازرسی انتخابات مسوول نظارت بر حسن اجرای قانون انتخابات در تمام مراحل انتخابات است و فعالیت خود را در این شهرستان نیز از ماه‌های قبل آغاز کرده است.

**

مدیرکل گمرکات گلستان گفت: در ۱۰ ماهه امسال ۲۹۶ میلیون و ۴۳۹ هزار کیلوگرم کالا به ارزش ۱۱۴ میلیون و ۶۶ هزار دلار از گمرکات گلستان صادر شد.

سیدابراهیم حسینی افزود: درآمد وصولی گمرکات گلستان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۸۷ درصد بیشتر شد.

**

مشکلات مالی و موانع تولید واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان‌های کلاله و مراوه تپه مورد بررسی قرار گرفت که بر اساس مصوبات این نشست بخش عمده‌ای از مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی در ارتباط با استمهال معوقات بانکی و تسهیلات جدید بزودی برطرف خواهد شد.

​/ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار