مدیر کل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: با رعایت پروتکل بهداشتی و بسته‌بندی موادغذایی مراکز افق امامزادگان و بقاع متبرکه افطاری ساده را در ماه رمضان برگزار می‌کنند.

برگزاری افطاری ساده در ماه رمضان با رعایت بهداشتی در امامزادگان گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت‌الاسلام روح‌الله سلیمانی‌فرد امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان «رزمایش ضیافت همدلی» توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان در بقاع متبرکه و امامزادگان برگزار می‌شود.
وی مهمترین هدف این رزمایش را لبیک به فرامین مقام معظم رهبری در راستای کمک به نیازمندان برشمرد و تصریح کرد: کمک به نیازمندان با ترویج روحیه انفاق و بخشش در بین جامعه، مجاوران امامزادگان از دیگر اهداف این رزمایش است.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه گلستان ادامه داد: برای حفظ شان و آبروی نیازمندان بسته‌های غذایی توسط این اداره در امامزادگان تهیه و جلوی درب آنها اهدا می‌شود.
وی گفت: بر آنیم  با توجه به منویات مقام معظم رهبری در راستای تبدیل امامزادگان به قطب فرهنگی با اجرای پروتکل بهداشتی و بسته‌بندی مواد غذایی با دستورالعمل بهداشت افطاری ساده در امامزادگان و بقاع متبرکه توسط مراکز افق برگزار و این بسته‌ها بین نیازمندان توزیع شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار