چراغعلی گفت: مسائل اقتصادی و معیشتی باید به عنوان یک اولویت استراتژی سرلوحه کار جهاد دانشگاهی قرار گیرد.

​مسائل اقتصادی و معیشتی در اولویت جهاد دانشگاهی گلستان باشد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «عبدالرضا چراغعلی» امروز(یکشنبه 11 خرداد) در مراسم تکریم و معارفه سرپرست جهاد دانشگاهی گلستان اظهار کرد: در این شرایط سخت کشور به نهادهای انقلابی مانند جهاد دانشگاهی که با سیاست ها، فرامین و برنامه های امام راحل تشکیل شدند، چشم دوختیم.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان ادامه داد: مسائل اقتصادی و معیشتی باید به عنوان یک اولویت استراتژی سرلوحه کار جهاد دانشگاهی قرار گیرد چراکه معیشت مردم و وضعیت کارگاه ها و بنگاه های اقتصادی در شرایط سختی قرار دارد.

 

وی یادآور شد: شرایط سخت کشور و دسیسه های دشمنان به سرکردگی آمریکا برای جلوگیری از صادرات نفت و ممانعت از صادرات و واردات برخی اقلام ضروری بر کسی پوشیده نیست و مردم همیشه در صحنه ایران با شرایط سختی دست و پنجه نرم می کنند.

 

چراغعلی بیان کرد: با وجود همه فداکاری های صورت گرفته، کشور در صادرات نفت با چالش جدی مواجه است، در عین حال جمهوری اسلامی ایران با برخورداری از شالوده انقلابی، رهبر فرزانه و کارآمد، جوانان متعهد و نهادها و سازمان های انقلابی در سال جهش تولید به رشد و توسعه امیدوار است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان تصریح کرد: در سال جاری در هر شرایطی اعم از شیوع کرونا، تحریم ها و غیره باید جهش تولید محقق شود و جهاد دانشگاهی با توجه به سیاست هایی که در پرورش روحیه خودباوری در نسل جوان، نیروهای انقلابی و تحصیل کرده میهن اسلامی دارد باید در راستای توسعه استان گلستان و تحقق شعار سال گام بردارد.

 

وی ابراز امیدواری کرد؛ با بهره گیری از ظرفیت نیروهای جوان، کارآمد، متعهد و انقلابی در زمینه های تولید، اشتغال و جهش علمی و استفاده از ظرفیت های سازمان های مردم نهاد اقدامات مؤثری در استان گلستان انجام شود و کارآمدی نهادهایی مانند جهاد دانشگاهی بیش از پیش بروز و ظهور پیدا کند.

 

چراغعلی پیشاپیش با گرامیداشت سالگرد ارتحال امام راحل، افزود: متأسفانه 14 خردادماه امسال به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا امکان برگزاری مراسم متمرکز وجود ندارد لذا به سخنان رهبر معظم انقلاب برای پیشبرد برنامه ها و اهداف گوش می سپاریم و به طور قطع در این شرایط بیش از همیشه باید گوش به فرمان ولی فقیه باشیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار