کلاهدوزی گفت: به مناسبت ارتحال امام (رحمه الله علیه) نمایشگاه تجسمی در فضای مجازی از تصاویر هفته نخست ارتحال بنیانگذار انقلاب در نظر گرفته شده است.

برپایی نمایشگاه تجسمی به مناسبت ارتحال امام(ره) در فضای مجازی

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «دانیال کلاهدوزی» ظهر امروز (یکشنبه 11 خرداد) در جلسه هماهنگی مراسم بزرگداشت حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) و قیام الهی پانزده خرداد استان گلستان اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور سلامت مردم و هنرمندان بسیاری از برنامه های تجمعی حوزه هنری در سطح استان تعطیل شده است.

 

مدیر روابط عمومی حوزه هنری گلستان ادامه داد: در حال حاضر با توجه به شرایط پیش آمده هنرمندان به سمت استفاده از ظرفیت فضای مجازی روی آوردند.

 

کلاهدوزی خاطرنشان کرد: در ایام سالگرد ارتحال ملکوتی امام (رحمه الله علیه) و قیام 15 خرداد حوزه هنری دو برنامه شاخص در نظر گرفته است که نخستین برنامه برپایی نمایشگاه آثار تجسمی توسط «حسن رحیمی» یکی از هنرمندان گلستانی است.

 

وی افزود: آثار این هنرمند که مربوط به عکسایی از هفته نخست ارتحال امام (رحمه الله علیه) است در حوزه هنری به چاپ رسیده است و بنا داریم که در نمایشگاهی به شکل مجازی این تصاویر را منتشر کنیم.

 

مدیر روابط عمومی حوزه هنری گلستان بیان کرد: از دیگر برنامه هایی که در این ایام تدارک دیده شده است عصر شعر و خاطره است که در این زمینه فراخوان صادر شده است که به مناسبت ارتحال امام (رحمه الله علیه) در 14 خرداد برگزار می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار