دبیر کمیته گردشگری شرکت آب منطقه‌ای استان گلستان از نهایی شدن فهرست ظرفیت‌های گردشگری آبی و قرار گرفتن در دستور کار کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان خبر داد.

۲۵ ظرفیت گردشگری آبی در دستور کار کارگروه سرمایه‌گذاری استان گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "محسن جدیدی" اظهار کرد: بر اساس بند 8-1 شیوه‌نامه اجرایی فعالیت‌ها و شناسایی ظرفیت‌های گردشگری و تفریحی در منابع و تاسیسات آبی، طی چندین جلسه مابین معاونت‌های برنامه‌ریزی، معاونت حفاظت و بهره‌برداری و طرح و توسعه و ادارات منابع آب شهرستان‌ها، فهرستی از 25 ظرفیت‌ گردشگری آبی استان شامل سدهای بزرگ مخزنی و سدهای کوچک مخزنی احصا و در هیئت مدیره شرکت مصوب شد.

وی تصریح کرد: این فهرست پس از نشست‌های کارشناسی با معاونان و کارشناسان اداره کل میراث فرهنگی استان نهایی شده و با حضور سرپرست شرکت آب منطقه‌ای و مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به تصویب کمیته هماهنگی استانی رسید.

دبیر کمیته گردشگری شرکت آب منطقه‌ای استان گلستان اظهار کرد: ظرفیت‌های شناسایی شده در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان مطرح و پس از تصویب، فراخوان شناسایی و جذب سرمایه‌گذار طبق شیوه‌نامه مصوب انجام خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار