گلایه ساکنان منطقه چاله‌باغ گرگان از افت فشار برق، ایجاد بانک ژن گندم نان در دانشگاه گلستان، تولید ۷۵ هزار تن هلو در استان و آماده‌باش نیروهای منابع طبیعی برای مقابله با حریق احتمالی از جمله خبرهای کوتاه روز یکشنبه گلستان است .

گلایه ساکنان چاله‌باغ گرگان از افت فشار برق و چند خبر کوتاه از گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا، تعدادی از اهالی منطقه چاله باغ گرگان در تماس با خبرنگار ایرنا از افت فشار برق در ساعات پیک مصرف برق و وارد شدن خسارت به وسایل برقی در اثر نواسانات برق در این منطقه گلایه کردند.

**

مدیریت باغبانی جهاد کشاورزی گلستان پیش بینی کرد امسال از ۵ هزار و ۲۰۰ هکتار باغ‌های بارده هلوی استان ۷۵ هزار تن از این محصول برداشت شود.

**

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی گفت: نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی استان برای پیشگیری از آتش سوزی احتمالی به حالت آماده باش درآمدند.

**

عضو هیات علمی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت که برای اولین بار و با جمع‌آوری بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نمونه گندم نان داخلی و خارجی در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، بانک ژن گندم نان ایجاد شد.

**

فرماندار بندرگز گفت: با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تمام سالن های ورزشی این شهرستان تا اطلاع بعدی تعطیل شد.

**

فرماندار کردکوی در مراسم نمادین جمع آوری زکات با اشاره به اینکه کشاورزان این شهرستان پارسال ۲۲ میلیارد ریال زکات پرداخت کردند پیش بینی کرد امسال بیش از ۸۰ میلیارد تومان زکات در کردکوی جمع آوری شود.

**

فرماندار آق قلا از آغاز عملیات لایروبی گرگانرود در محدوده محله خزانه این شهر با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال خبر داد.

**
مسوول کمیته اطلاع‌رسانی و روابط عمومی جشن‌های زیرسایه خورشید (دهه کرامت) گلستان گفت: برنامه‌های این ایام بر اساس دستورالعمل و ضوابط و رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام خواهد شد.

محسن عسگری اظهار داشت: مراسم جشن‌های امسال از چهارم تیرماه به مدت ۱۰ روز در قالب هشت عنوان و ۶۰ زیرمجموعه برگزار می شود.

**

رییس دانشگاه‌ آزاد اسلامی گلستان گفت: تمدید لغو برگزاری امتحانات پایان ترم، دانشگاه‌های آزاد اسلامی در شهرستان‌هایی که در وضعیت قرمز شیوع کرونا قرار دارند، نیازمند بررسی است.

حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری اظهار داشت: امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی در چهار شهرستان که وضعیت قرمز دارند تا چهارم تیر ماه لغو شده و زمان بعدی آن بزودی اعلام خواهد شد.

**

فرماندار بندرترکمن گفت: اولویت مهم در برگزاری کورس تابستانه اسبدوانی این شهرستان، حفظ سلامت شهروندان است.

الیاس هیوه چی اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و موج جدید گسترش این بیماری، مسابقات اسبدوانی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار