بیکی از صدور فراخوان تولید جملات کوتاه «من کالای ایرانی می خرم» در راستای حمایت از کالای ایرانی خبر داد.

صدور فراخوان «من کالای ایرانی می خرم» از سوی کانون های مساجد گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ «مهدی بیکی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: نگرش فرهنگی به مقوله مبارزه با قاچاق کالا و ارز می تواند، مشکل قاچاق را تا حد زیادی حل کند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان با بیان اینکه یکی از خلاهای موجود در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز، نبود یک اطلاعات کم خانواده و عدم علم به اینکه قاچاق می تواند مشکلات فراوانی را برای اقتصاد کشور به همراه داشته باشد، است، افزود: به طوری که همان خانواده ای که از کالای قاچاق استفاده می کند خودش و اطرافیانش تحت ضرر مستقیم قاچاق قرار می گیرند و باعث می شود کارخانه ها و شغل ها، دچار رکود شود.

 

وی تاکید کرد: بنابراین دستگاه های فرهنگی یک نقش اساسی دارند که در مقابله با قاچاق کالا برنامه ریزی و جهت تنویر افکار عمومی و فرهنگ سازی در قالب فرهنگ و هنر، برنامه سازی کنند.

 

بیکی اظهارداشت: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان گلستان با توجه به اینکه عضو ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز است بر خود لازم می داند که در این زمینه برنامه هایی را تعریف کند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان گفت: فراخوان تولید جملات کوتاه «من کالای ایرانی می خرم» در حمایت از کالای ایرانی یکی از برنامه هایی است که در بستر فضای مجازی از سوی ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان گلستان برگزار می شود.

 

وی افزود: علاقمندان می توانند جملات زیبا، مفید و راهبردی خودشان را به ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان گلستان ارسال کنند و به 40 نفر از برگزیدگان جوایزی اهدا می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار