حجت الاسلام احمدی گفت: آمریکا با شعار حقوق بشر علیه بشر فعالیت می کند ودر هرجای دنیا آشوبی وجود دارد آمریکا در آن شریک است.

آمریکا با شعار حقوق بشر علیه بشریت فعالیت می کند

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام «احمدرضا احمدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: یکی از حیله های دشمنان انقلاب اسلامی تعریف کلید واژه هایی مثل حقوق بشر است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: تنها چیزی که مورد توجه استکبار به سرکردگی آمریکا نیست بشریت است و در هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی قرار داریم و باید به این مهم بپردازیم.

 

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه آمریکا با شعار حقوق بشر علیه بشر فعالیت می کند، افزود: دولت آمریکا دستش در خون مردم فرو رفته است و در هرجای دنیا آشوبی وجود دارد آمریکا در آن شریک است.

 

وی به دشمنی آمریکا از روز نخست انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: اگر می گوییم آمریکا شیطان بزرگ است باید دلایل آن را نیز برای مردم بیان کنیم و آمریکایی ها از روز نخست انقلاب با ترور و حمایت از صدام و تحریم ها و غیره در تقابل با انقلاب اسلامی بود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان یادآور شد: آمریکا از هیچ توطئه ای برای توقف انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی دریغ نکرده است.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار