​خلیل زاده گفت: با توجه به سیاست های اقتصاد مقاومتی و جهش تولید به صورت متمرکز نمایشگاه حمایت از «نهضت ساخت داخل» در آق قلا افتتاح شد.

افتتاح نمایشگاه «نهضت ساخت داخل» در آق قلا

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «حجت الله خلیل زاده» ظهر امروز(چهارشنبه 22 مرداد) در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: در تقویم 21 مرداد به عنوان روز حمایت از صنایع کوچک نامگذاری شده است و همه ساله به این مناسبت برنامه های متنوعی را در سطح استان پیگیری می کنیم.

 

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان ادامه داد: با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا امسال نمی توانیم برنامه ها را همچون  سال های گذشته اجرا کنیم، در این مناسبت برنامه های متنوعی از جمله افتتاح و بهره برداری از واحد تولیدی و آغاز عملیات اجرایی و بهره برداری از پروژه ها را در شهرک ها و نواحی شاهد هستیم که این برنامه ها به صورت متمرکز در نظر گرفته شده است.

 

خلیل زاده ابراز داشت: با توجه به سیاست های اقتصاد مقاومتی و جهش تولید وزارت صنعت، معدن و تجارت برای پیشگیری از شیوع کرونا نمایشگاه حمایت از «نهضت ساخت داخل» در آق قلا به صورت متمرکز و با عدم حضور فیزیکی افراد افتتاح شد.

 

وی با بیان اینکه همچنین پروژه هایی به صورت متمرکز در سراسر کشور با حضور وزیر صمت به بهره برداری می رسد، افزود: مراسم عطرافشانی گلزار شهدا با حضور مدیران کل و کارکنان و کارگران در شهرک های صنعتی، برگزاری مسابقات فرهنگی نقاشی برای فرزندان کارکنان با محوریت صنایع کوچک، جهش تولید و کرونا و اهدای خون از برنامه هایی بود که به مناسبت 21 مرداد در استان انجام شد.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار