مازندرانی گفت: تاکنون ۹ هزار گلستانی برای دریافت تسهیلات مشاغل آسیب دیده از کرونا ثبت نام کردند.

ثبت نام ۹ هزار گلستانی برای دریافت تسهیلات مشاغل آسیب دیده از کرونا

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «سعید مازندرانی» صبح امروز (سه شنبه 11 شهریور) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: دولت 547 میلیارد تومان برای مشاغل آسیب دیده از کرونا تسهیلات با یارانه در نظر گرفته است.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان ادامه داد: این تسهیلات برای 14 رسته شغلی است که در ایام کرونا بیشترین آسیب را دیدند و شامل باشگاه ورزشی، رستوران ها، هتل ها، فروشگاه ها و غیره می شود.

 

مازندرانی ابراز داشت: تاکنون در استان گلستان برای دریافت این تسهیلات 9 هزار نفر در سامانه ثبت نام کردند و پرونده آنها برای دریافت در مجموع 150 میلیارد تومان تسهیلات به بانک ها معرفی شده است.

 

وی افزود: تاکنون از طریق بانک های عامل سطح استان 33 میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا پرداخت شده است و مابقی در حال دریافت هستند و شرایطی در نظر گرفته شده که بانک ها با سیکل اداری کوتاه و کمترین وثایق این تسهیلات را بپردازند.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان متذکر شد: از دستگاه های متولی انتظار داریم جامعه هدفی که از کرونا آسیب دیدند را برای ثبت نام تشویق کنند تا افراد باقی مانده بتوانند این تسهیلات را جذب کنند.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار