مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: در زمان امام حسین (ع) قرآن و دین از بین رفته بود و قیام امام آن ها را زنده کرد.

زنده ماندن اسلام از برکات قیام امام حسین(ع) است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، حجت الاسلام نور الله ولی نژاد شامگاه سه شنبه با حضور در هیئت یاوران امام زمان (عج) گرگان، با همراهی معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان، ضمن تسلیت شهادت امام سجاد (ع) و آغاز اسارت خاندان امام حسین (ع) اظهارکرد: یکی از اهداف مهم قیام امام حسین (ع) اصلاح امت جدش بوده است تا جامعه ای که هنوز زمان بسیاری از رحلت جدش نگذشته بود را اصلاح کند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان در ادامه با اشاره به اینکه احادیث کمی از امام حسین (ع) به ما رسیده است، بیان کرد: این امر نشان می دهد که حکومت فرصت منبر، جلسه مذهبی و شرایط نوشتن را فراهم نمی کرد و همه در خفقان بودند و کسی به خاندان هدایت مراجعه نکرده و اگر مراجعه می کرد، مجازات می شد.

وی گفت: امام حسین (ع) برای اقامه عدل و در این شرایط هولناک قیام کرد تا جامعه به حالت عادی برگردد زیرا جامعه در غفلت بود و امروز بزرگترین رسالت ما هوشیاری است و بارها رهبر معظم انقلاب هم بر هوشیاری و دوری گزیدن از غفلت تاکید کرده است.

ولی نژاد بیان کرد: اگر در زمان امام حسین (ع) مردم غفلت نمی کردند موجب نمی شد تا بعد شهادت آن حضرت، با قیام های متعدد چندین هزار نفر کشته شوند.

وی گفت: در زمان امام حسین (ع) قرآن و دین از بین رفته بود و اگر ما امروز دین و قرآن داریم به برکت قیام امام حسین (ع) است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار