رئیس مجمع نمایندگان استان گفت: برخورد قاطع و قانونی با اراذل و اوباش از مطالبات مردم و مسئولان است.

برخورد قاطع و قانونی با اراذل و اوباش، از مطالبات مردم و مسئولان است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس، نوروزی در جلسه مجمع نمایندگان استان در بندرترکمن، گفت: مردم و مسئولان قدردان زحمات خالصانه و جهادی پلیس در راه تامین نظم و امنیت هستند.

رئیس مجمع نمایندگان استان گلستان تصریح کرد: امنیت زیربنای سایر فعالیت های جامعه بوده و بدون آن هیچ طرح و برنامه ای اجرا نخواهد شد لذا همگی باید برای تولید و تامین امنیت یاریگر پلیس باشیم.

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: برخورد قاطع و قانونی با اراذل و اوباش و مخلان آسایش و آرامش مردم، از مطالبات آحاد جامعه بوده و عملکرد نیروی انتظامی در این مسیر موفقیت آمیز بوده است.

نوروزی با اشاره به رشادت های پلیس در انجام ماموریت های محوله، گفت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، کارکنان خدوم ناجا را مجاهدان فی سبیل الله نامیدند که این افتخار بسیار بزرگی برای پلیس اسلامی است.

وی با تاکید بر اجرای تعاملات هرچه بیشتر پلیس با نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اولویت کاری پلیس تامین نظم و امنیت است و نیروی انتظامی با حضورهوشمندانه خود در مناسبت های مختلف و عمل خود در اجرای طرح های انتظامی اجتماعی نشان داد که با بصیرت کامل و پیروی از اوامر فرماندهی معظم کل قوا( مدظله العالی) در ایجاد امنیت مطلوب پای کار بوده و با تمام توان این حضور خود را به عرصه ظهور رساند.

رئیس مجمع نمایندگان استان گلستان تاکید کرد: همه دستگاه ها و سازمان های متولی باید در راستای برقراری نظم و امنیت به پلیس کمک کنند چرا که تامین امنیت وظیفه ای همگانی بوده و از عهده یک سازمان به تنهایی برنمی آید.

در ادامه این نشست، سرهنگ "محمد علی کریمی" ضمن تشکر از حمایت نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی از طرح های پلیس، گفت: برقراری امنیت و حفظ ارزش ها دو وظیفه مهم نیروی انتظامی بوده که برای انجام آن با تمام وجود تلاش می کنیم.

فرمانده انتظامی بندرترکمن، افزود: وجود مشکلات در حوزه های مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی نقش بسزایی در افزایش جرایم و آسیب ها دارد لذا برای حذف فرصت های جرم و کاهش آسیب ها، همه دستگاه ها باید مجاهدانه پای کار باشند.

وی با اشاره به اینکه جرایم و مسائل اجتماعی به دلیل ریشه داشتن در نابسامانی های اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی پدیده های چند علتی ، پیچیده و حساس هستند افزود: مهار، کنترل و کاهش و حذف آن نیازمند عزم ملی ، هماهنگی بین نهادها و سازمان های اجتماعی اقتصادی و فرهنگی و تصمیم گیری همه جانبه میان بخشی است .

سرهنگ کریمی تاکید کرد: در صورتی که سازمان ها و نهادهای مختلف نظام به وظایف خود درست عمل کنند به طور طبیعی زمینه پیشگیری و کنترل جرایم و مسائل اجتماعی فراهم می شود.

وی خاطرنشان کرد: پلیس در نظام مقدس جمهوری اسلامی، خادم مردم قانونمدار بوده و برای دفاع از امنیت شهروندان تا پای جان ایستاده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار