فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس گفت: با مشارکت و همکاری بسیجیان و سپاه شهرستان سه کارگاه تولید ماسک راه‌اندازی شده و بیش از 10 هزار ماسک در محلات آسیب‌پذیر شهرستان توزیع شد.

توزیع بیش از 10 هزار ماسک در محلات آسیب‌پذیر گنبدکاووس

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گنبدکاووس، رمضانعلی قاسم‌پور صبح امروز در نخستین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: در اجرای «طرح شهید شوشتری» شهرستان اقدامات خوبی در محلات کم برخوردار و آسیب‌پذیر شهرستان انجام شده است.
وی با اشاره به تشکیل شورای محلات در این مناطق تصریح کرد: راه‌اندازی شورای محلات در راستای شناسایی مشکلات و مطالبه‌گری امورات محله با تشکیل جلسات مستمر از بهترین و مهمترین اقدامات در «طرح شهید شوشتری» است.
فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس با بیان اینکه اقدامات خوبی در راستای پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا انجام شده است، خاطرنشان کرد: از زمان شیوع کرونا تاکنون بیش از 40 مرحله محلات آسیب‌پذیر در طرح شهید شوشتری توسط 80 بسیجی ضدعفونی شده و 5 هزار و 630 بسته بهداشتی شامل مواد ضدعفونی کننده در این محلات توزیع شده است.
وی بیان داشت: حدود 4 هزار و 500 بسته معیشتی توسط سپاه و نیکوکاران شهرستان تهیه و در بین مناطق آسیب‌پذیر شهرستان توزیع شده است.
قاسم پور گفت: سه کارگاه تولید ماسک در شهرستان راه‌اندازی شده و تاکنون بیش از 10 هزار ماسک بین مردم این مناطق به صورت رایگان توزیع شده است.
* ۲۸ مرحله طرح پاکسازی در مناطق جرم‌خیز گنبدکاووس اجرا شد/ کشف 123 کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گنبدکاووس نیز در این جلسه گفت: به منظور مبارزه با مواد مخدر و کاهش آسیب‌های اجتماعی از ابتدای سال تاکنون 28 مرحله پاکسازی در نقاط آلوده و جرم‌خیز شهرستان اجرا شد.
علیفر اظهار کرد: در پنج ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته در حوزه کشفیات مواد مخدر سنتی و صنعتی 100 درصد افزایش داشتیم.
وی تصریح کرد: در این مدت 123 کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی کشف و یک باند قاچاق مواد مخدر که از استان سیستان و بلوچستان وارد شهرستان شده بودند شناسایی و منهدم شدند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: در اجرای 28 مرحله پاکسازی مناطق آلوده 47 نفر قاچاق خرده‌فروش دستگیر و هشت دستگاه خودرو حامل مواد مخدر کشف و توقیف شد.
وی با اشاره به عدم مکان  مرکز نگهداری معتادان متجاهر در شهرستان گفت: یکی از معضلات شهرستان وجود معتادان متجاهر در سر چهار راه‌ها است که به دلیل عدم وجود مرکز نگهداری این افراد طبق ماده 16 نتوانستیم این معضل را رفع کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار