استاندار گلستان با اشاره به ضرورت گسترش تخت‌های بیمارستانی در استان، گفت: بیمارستان مراوه‌تپه تا یک ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

افتتاح بیمارستان مراوه‌تپه تا یک ماه آینده/ 5 بیمارستان جدید در گلستان احداث می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ هادی حق‌شناس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان با اشاره به اینکه توسعه پروژه‌های بهداشتی و درمانی در استان گلستان یکی از اولویت‌های ماست، اظهار کرد: در تلاش هستیم تا تعداد تخت‌های بیمارستانی و کیفیت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی را در سراسر استان گسترش دهیم.

وی با بیان اینکه نخستین گام ما در این راستا احداث پنج بیمارستان جدید در استان گلستان است، افزود: این بیمارستان‌ها در «گنبدکاووس»، «گرگان»، «گمیشان»، «رامیان» و «گالیکش» خواهد بود که در کنار بیمارستان مراوه‌تپه جزو بیمارستان‌های جدید به شمار خواهند آمد.

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه بیمارستان مراوه‌تپه که توسط بنیاد مستضعفان ساخته شده، در مرحله نصب تجهیزات قرار دارد، خاطرنشان کرد: این بیمارستان احتمالا تا یک ماه دیگر به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید تا در اختیار مردم عزیز قرار بگیرد.

حق‌شناس از جلسه برگزاری کاری بسیار خوب و مفید خود با وزرای دفاع و ورزش و جوانان خبر داد و گفت: در این جلسه بر سر واگذاری زمین برای بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی گنبدکاووس توافق اولیه صورت گرفت تا پس از انجام روال اداری این موضوع به سرانجام نهایی برسد.

* آمادگی قرارگاه خاتم‌الانبیاء سپاه برای ساختن بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی گنبدکاووس/ آغاز عملیات اجرایی بیمارستان گمیشان و کلنگ‌زنی بیمارستان رامیان

وی از آمادگی قرارگاه خاتم‌الانبیاء سپاه برای ساختن بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی گنبدکاووس خبر داد و تاکید کرد: به محض دریافت زمین این قرارگاه عملیات اجرایی این بیمارستان را آغاز می‌کند که طبق تعهدی که کرده‌اند نهایتا بین دو تا سه سال آن را به بهره‌برداری خواهند رساند.

استاندار گلستان با اشاره به آغاز عملیات اجرایی بیمارستان گمیشان و کلنگ‌زنی بیمارستان رامیان، تصریح کرد: بیمارستان‌های گالیکش، ۴۰۰ تختخوابی گنبدکاووس و ۶۰۰ تختخوابی گرگان نیز پروژه‌های مهم ما در حوزه گسترش مراکز درمانی هستند.

حق‌شناس با تقدیر از رشادت‌های کادر بهداشتی و درمانی استان گلستان در ماه‌های اخیر و در کنترل و مقابله با کرونا، اضافه کرد: به لطف خدا و با همراهی مردم عزیز امروز وضعیت استان گلستان در شرایط پایداری است که در صورت عدم رعایت و تداوم پروتکل‌های بهداشتی ممکن است به سمت شیوع مجدد کرونا برویم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار