سازمان بسیج حقوقدانان استان گلستان با انتشار بیانیه ای اقدام اهانت آمیز مجله شارلی ابدو را محکوم کردند و خواستار جلوگیری از تکرار اقدامات اینچنینی از سوی دولت فرانسه شدند.

اهانت به باور ملت ها به بهانه آزادی بیان محکوم است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، سازمان بسیج حقوقدانان استان گلستان با انتشار بیانیه ای اقدام اهانت آمیز مجله شارلی ابدو را محکوم کردند و خواستار  جلوگیری از تکرار اقدامات اینچنینی از سوی دولت فرانسه شدند.

متن این بیانیه به شرح ذیل است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

متاسفانه امروز بار دیگر در قرنی که باید رواداری عقاید و باورها، منشور و اساس روابط انسان ها و کشورها را تشکیل دهد شاهد تکرار اهانت به ساحت پیامبر اسلام ( ص ) در کشور فرانسه هستیم .

دنیای غرب بار دیگر ثابت کرد ادعای احترام به عقاید و مذاهب که سال هاست داعیه دار آن هستند توهمی بیش نیست و با اهانت به ساحت پیامبر اسلام ( ص ) و جریحه دار کردن احساسات مسلمانان به دنبال شعله ور کردن آتش کینه و دشمنی بین ادیان الهی هستند.

توهین به عقاید و باور ملت ها به نام آزادی بیان در همه منشورهای انسانی و بین المللی محکوم  است .

اینجانب به نمایندگی از حقوقدانان بسیجی استان گلستان ضمن تقبیح هرگونه خشونت،  اهانت به پیامبر بزرگ اسلام ( ص ) را که پیام آور دوستی بین ملت ها و ادیان و منادی صلح است محکوم می کنیم و از دولت فرانسه می خواهیم با عذرخواهی از جامعه مسلمانان و همه کسانی که به عقاید و باورهای انسان ها احترام می گذارند از تکرار وقایع اینچنینی جلوگیری کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار