مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان گفت: ۱۷ هزار و ۳۶۲ مشترک خانگی این استان در دوره قرائت یک ماه آبان ماه سالجاری از تخفیف ۱۰۰ درصدی بهای برق بهره مند شدند.

17 هزار و 362 مشترک گلستان از تخفیف ۱۰۰ درصدی برق امید بهره مند شدند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از برنا از گرگان؛ علی اکبر نصیری اظهار کرد : ۸ هزار و ۳۲۴ مشترک روستایی و ۹ هزار و ۳۸ مشترک شهری از تخفیف ۱۰۰ درصدی صورتحساب برق برخوردار شدند و تا زمانی که در گروه کم مصرف باقی بمانند شامل این تخفیف خواهند بود.

وی ادامه داد: صورتحساب این مشترکان چون گذشته از طریق پیامک ارسال می شود، اما مبلغی در صورتحساب درج نشده و هزینه پرداختی صفر است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بیان کرد: طرح «برق امید» فرصت مناسبی برای همه مشترکان ایجاد می کند که مصرفشان را کم کرده و از تخفیف ۱۰۰ درصدی بهای برق برخوردار شوند.

وی تصریح کرد: تغییر نگرش مصرف کنندگان برق خانگی به استفاده صحیح از منابع انرژی با استفاده از ساز و کارهای تشویقی و بازدارنده از اهداف اصلی طرح «برق امید» محسوب می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان به نرم افزار خدمات غیر حضوری <<برق من >>اشاره کرد و افزود: مشترکان برق خانگی با مراجعه به این نرم افزار می توانند براحتی از وضعیت دسته بندی مصرفیشان در طرح «برق امید» آگاه شوند.

نصیری اظهارداشت: مشترکان گلستانی می توانند برای بهره مندی از خدمات اپلیکیشن خدمات غیرحضوری «برق من» به سایت شرکت توزیع نیروی برق گلستان مراجعه و نرم افزار مربوطه را دانلود کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار