سید جواد محمد زاده، رئیس حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان استان گلستان:

هتک حرمت نشانه زبون دشمن است .هتک حرمت نشانه رشد اسلام و پیشرفت آن وترس دشمن است .اگر نگاهی به رشد علاقمندان به دین اسلام در کشورهای اروپایی بیندازیم حتما خواهید دید که اسلام با سرعت زیاد در حال حرکت است .

هتک حرمت نشانه زبون دشمن است

سید جواد محمد زاده، رئیس حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان استان گلستان، در مصاحبه اختصاصی با گلستان 24، در اعتراض به توهین و هتاکی مجله فرانسوی به ساحت مقدس رسول الله (ص) گفت: (يُريدونَ لِيُطفِئوا نورَاللهِ بِاَفواهِهِم واللهُ مُتِمُّ نورِه وَلوكَرِهَ الكافِرون). هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) نشانه رشد اسلام و ترس دشمن است .هر وقت اسلام در اوج و قله قرار می گیرد، دشمن حرکت شنیعی مانند کاریکاتور ، فیلم ، واهانت های مختلفی را نسبت به اسلام و شخصیت های نورانی آن انجام می دهد . هتک حرمت نشانه زبون دشمن است .هتک حرمت نشانه رشد اسلام و پیشرفت آن وترس دشمن است .اگر نگاهی به رشد علاقمندان به دین اسلام در کشورهای اروپایی بیندازیم حتما خواهید دید که اسلام با سرعت زیاد  در حال حرکت است . بنابر تحقیقات امور ادیان ، اگر درصد رشد جمعیت مسلمانان درآمریکا در حد فعلی باقی بماند ،تا 17 سال دیگر در چندین شهر بزرگ این کشور ،جمعیت مسلمانان بیش تراز جمعیت مسیحیان خواهد شد . دشمن این موضوع را دریافته است و هر از چند گاهی قدمی در مسیر ضربه زدن به اسلام بر می دارد .

وی با بیان این که دشمن با حربه ای مختلف تلاش می کند این حرکت اسلامی و بیداری اسلامی را متوقف کند و یا کند نماید . اما نمی تواند ، افزود: حقیقت این است دشمن خودش را به خواب زده و این گونه حرکت ها ره به ترکستان است. جبهه کفر و نفاق با هم متحد هستند و در یک پازل نقش آفرینی می کنند و هر کشوری از جمله آمریکا و انگلیس و حالا فرانسه و عربستان و ... وظیفه خاصی را در راستای اسلام هراسی انجام می دهند.مقام و منزلت پیامبر اعظم از نگاه قرانی آن قدر بالا  و ولا مرتبه است که هیچ شخصیت و کشوری با هر نوع وسیله ای نمی تواند از مقام ایشان بکاهد بلکه روز به روز بر شعاع نورانیت و تلالو خورشید جهان اسلام افزوده می شود .

حجت الاسلام محمد زاده یکی از تکنیک های های دشمن را راه اندازی جنگ روانی دانست و ادامه داد:  اکنون جنگ رسانه ای راه انداخته و با ابزارهای رسانه ای تلاش می کنند تا چهره اسلام را دگرگون نشان دهند. اسلام  که با قرآن مجید در دل ها و جان های بشریت در حال رشد است موجب عصبانیت دشمنان اسلام شده است. لذا  اکنون که رسانه های جهان دراختیار دشمنان است و مردم جهان بی اطلاع از اسلام عزیز و ناب محمدی (ص) مجذوب سخنان بیهوده و باطل آنان می شوند . اما زهی خیال باطل.

mmmmmmmmm

رئیس حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان استان گلستان، در جواب سوال ما چه باید بکنیم، افزود: یکی از اقداماتی که ما می توانیم در جهت معرفی و تبین شخصیت های اسلام از جمله پیامبر اکرم (ص) و شناساندن آن به جهان و جهانیان داشته باشیم این است که ساخت وتهیه فیلم  و رسانه را جدی بگیریم. چراکه یکی  از ابزارهای پیام رسان در عرصه تبلیغ و معرفی قرآن مجید و پیامبر رحمت همین فیلم ، سینما و رسانه  است که دشمن از این وسیله در جهت پیشبرد منافع خود و ضربه زدن به اسلام عزیز استفاده می کند . دومین قدم نگارش کتاب های مختلف در زمینه شخصیت و سیره و اخلاق پیامبر اکرم (ص) است. در کشور عزیز ما کتاب های آشپزی و جک به چاپ های 70 می رسد اما در زمینه شخصیت های پیامبر و امامان معصوم اولا اندک وانگشت شمار وجود دارد و ثانیا دسترسی و تعداد چاپ آنها محدود است .

1111

وی در ادامه داد: در سومین قدم باید وعاظ درمنابر و صدا وسیما و اساتید دانشگاه و حوزه مبحث جدی را در خصوص معرفی و تبیین شخصیت و اندیشه ناب اسلام و پیامبر گرامی اسلام باز نمایند و نهضت شناساندن  صورت پذیرد .تلویزیون فرصت کمی را به موضوعات دینی اختصاص می دهد . درداخل کشور عزیزمان نیز باید نهضت شناخت شخصیت وجود نورانی پیامبر گرامی اسلام راه بیفتد .متاسفانه سیره واخلاق و سجایای اخلاقی این بزرگوار در منابر ، مدارس و حوزه های علمیه و دانشگاه ها بدرستی شناخته نشده است و میزان معارف در زمینه ایشان خیلی کم است .

 

ارسال نظر

آخرین اخبار