برخی از اعضای شورای شهر گرگان که به صورت مداوم در جاده گرگان تهران هستند و حمایت های خود را همیشه از بسکتبال را توسط شبکه های اجتماعی اعلام کرده اند حتی برای یک خداقوت ساده هم برای والیبالیست های گرگانی وقت نداشته اند.

2 وعده استاندار گلستان به والیبالیست های گرگانی/ شورای شهری که پای کار والیبال نیست!

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، تیم والیبال پاس گرگان پس از پیروزی های پی در پی که تاکنون در والیبال ایران بی سابقه بوده توانسته با 16 برد پیاپی به مرحله نهایی لیگ دسته اول والیبال کشور راه یابد.

مرحله نهایی رقابت ها از این هفته به میزبانی پاس در گرگان برگزار می شود که پاس می تواند با دو پیروزی جوانان گرگانی را به آرزوی دیرینه خود برساند و تیمی از مرکز استان را روانه لیگ برتر والیبال کند.

با توجه به اهمیت موضوع استاندار گلستان، مدیرکل ورزش و جوانان و مدیرعامل هتل جهانگردی شمال کشور در جمع بازیکنان و کادر فنی تیم پاس گرگان حاضر شدند.

 حمایتی از جانب مدیران شهری نداریم

عیسی سنگدوینی با اشاره به تاریخ سازی تیم پاس گرگان، خاطرنشان کرد: در این هفته مرحله پایانی لیگ دسته اول والیبال برگزار می شود به همین جهت انتظار داریم مسوولان به ما کمک بیشتری کنند تا بتوانیم رقابت ها را به صورت زنده پخش کنیم.

رییس هیئت والیبال گلستان با بیان اینکه این تیم با کمترین بضاعت شکل گرفته، عنوان کرد: بیشتر بچه ها بومی هستند و قرارداد خاصی هم با تیم ندارند دیگر بازیکنان نیز سرباز هستند و قرارداد حرفه ای ندارند.

وی افزود: تاکنون حمایت هایی از مجموعه های خصوصی و مجموعه ورزش و جوانان از تیم ما شده اما از مجموعه مدیریت شهری با توجه به ارزشمندی این کار تاکنون هیچ حمایتی از ما نشده است.

2 وعده استاندار گلستان به والیبالیست های گرگانی

در پایان تمرین نیز استاندار گلستان با تقدیر از زحمات جوانان پاس گرگان ابراز کرد: کاری که شما انجام می دهید ارزشمند است و در حقیقت باید از شما حمایت شود چرا که هر چه ورزش در جامعه ترویج یابد مشکلات اجتماعی کمتر می شود.

هادی حق شناس یادآورشد: سعی داریم هر چه می توانیم از شما در فرصت باقی مانده حمایت کنیم و من یقین دارم با شجاعت جوانان والیبالیست، این تیم به لیگ برتر راه می یابد.

وی در پاسخ به خواسته مدیرعامل تیم برای کاهش هزینه های حق پخش رقابت ها، افزود: رایزنی های لازم را انجام می دهم تا حق پخش آن قدر کاهش یابد تا شما توانایی تامین منابع مالی را داشته باشید.

استاندار در پایان سخنان خود، گفت: هر چه که امشب هدیه دریافت کردید را بنده دو برابر می کنم و به عنوان جبران بخش کوچکی از زحمات در اختیار شما قرار می دهم.

شورایی که پای کار والیبال نیست!

طبق گفته کارشناسان اجتماعی هر چه نشاط اجتماعی در شهر افزایش داشته باشد به همان تناسب مخاطرات اجتماعی کاهش می یابد.

اما جالب اینجاست برخی از اعضای شورای شهر گرگان که به صورت مداوم در جاده گرگان تهران هستند و حمایت های خود را همیشه از بسکتبال را توسط شبکه های اجتماعی اعلام کرده اند حتی برای یک خداقوت ساده هم برای والیبالیست های گرگانی وقت نداشته اند بماند که هیچ امکاناتی توسط کمیسیون ورزش یا فرهنگی شورای شهر  در اختیار این جوانان قرار داده نشده است.

والیبال گرگان پس از سال ها به جایگاه اصلی خود بازگشته اما تاکنون نتوانسته حمایت های شهری و دولتی را جذب کند تا حضور آبرومندانه تری را در مسابقات داشته باشد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار