مادران و همسران شهدا در عمل ثابت کردند که پیرو و رهرو حضرت زهرا (س) هستند و با الگو قرار دادن این بانوی بزرگوار، غیور مردان این سرزمین را در تمامی عرصه‌ها همراهی نمودند.

مادران و همسران شهدا نماد راستین پیروی از حضرت فاطمه هستند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط ایثار واحد گلستان؛ اسرافیل وزیری در مصاحبه با خبرنگار صدا و سیمای واحد گلستان گفت: میلاد خجسته حضرت فاطمه زهرا (س)، در حقیقت ولادت فرشته نجات بشریت و مشعل فروزان هدایت و رستگاری است. فاطمه (س)، انسیه حوراء، کوثر تمام ناشدنی و چشمه جوشان عصمت و عفت است که تاریخ را در برابر عظمت و فرزانگی خویش به تعظیم وا‌می‌دارد.
وی افزود: تقارن میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی و تولد با سعادت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)برکات معنوی این ایام را دو چندان کرده و ایران اسلامی را غرق در معنویت و مسرت نموده است.
وی ادامه داد: انتخاب شایستهٔ این روز به‌عنوان روز زن و مادر بیانگر اهمیت نقش و جایگاه بانوان و مادران در جامعه اسلامی ما است.
وزیری تاکید کرد:‌ ملت شهیدپرور ایران همواره به وجود چنین بانوان شایسته‌ای بر خود می‌بالد و راه و منش و سلوک آنان را الگوی خود قرار می‌دهد و همیشه سپاسگزار آنان خواهد بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار