از هشدار جدی پیک چهارم تا گلایه پدر چهار قلوها از جمله مهمترین اخبار شنبه 18بهمن ماه در گلستان بود.

از هشدار جدی پیک چهارم تا گلایه پدر چهار قلوها

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما، پدری که به تازگی صاحب فرزندان ۴ قلو شده است با حضور در شورای اسلامی شهر گرگان از عدم تحقق وعده های استاندار گلستان گلایه کرد.

*** عملیات اجرایی ۲۰۰ پروژه محرومیت‌زدایی سپاه و بسیج در استان گلستان امروز با حضور رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور آغاز شد.

***فرمانده سپاه نینوا گلستان از اهدای ۲۶۸ سری جهیزیه به زوج های نیازمند گلستانی خبرداد و گفت: همچنین تاکنون ۳۰۰ بسته کمک معیشتی در گلستان توزیع شده است.

** رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با بیان این که کادر درمان در اولویت دریافت واکسن کرونا هستند، گفت: محدودیت تردد از امروز برقرار شد.

***  استاندار گلستان گفت: استان گلستان همچنان در شیب نزولی موج سوم قرار داشته و قطعاً موج چهارم استان را درگیر خواهد کرد.

استاندار گلستان با اشاره به نارنجی شدن وضعیت در برخی شهرها گفت: عادی‌انگاری کرونا و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی موجب تشدید شیوع ویروس در برخی مناطق شده و بعضی مراسمات در این ایام هم بدون رعایت پروتکل‌ها در حال برگزاری است.

*** معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور گفت: تعداد واحدهای بومگردی کشور قبل از اجرای طرح اشتعال روستایی ۲۱۰ مورد بود که اکنون به دو هزار و ۴۰۰ مورد رسیده است.

***مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان گفت: ۴۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به بانوان گلستان توسط بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، پرداخت شد.

*** با حضور رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه پاسداران منزل مادر شهید کتولی نژاد به بهره برداری رسید.

*** معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان گفت: در‌ حوزه زیرساختی در موضوع آب شرب دچار مشکل هستیم و محدودیت‌های زیاد باعث شده در تامین آب شرب روستایی با مشکل برخورد کنیم.

*** مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان گفت: بنیاد برکت در گلستان توانسته برای یک‌هزار و 600 بانوی گلستانی در راستای کسب و کار، راه‌اندازی کارگاه و مشاغل خانگی شغل ایجاد کند.

*** سه تیم صعود کننده به مرحله نهایی رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور که به میزبانی گرگان در حال برگزاری است مشخص شدند و تکلیف تیم آخر راه یافته به این مرحله دوشنبه مشخص خواهد شد.

***مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان از ایجاد سایت پسماند ویژه در استان خبرداد.

*** جانشین فرمانده انتظامی کلاله از کشف ۴۳۰ گرم هروئین جاساز شده در معده یکی از سوداگران مرگ در این شهرستان خبر داد. 

*** امید گفت: از سال ۹۶ با طرح اشتغال پایدار روستاییان تا به امروز مهاجرت روستائیان به کمتر از ۰.۱ درصد رسیده و ۹۰ درصد مهاجرت از روستاها به شهرها کاهش یافته است.

***شهردار گرگان گفت: تغییر و تحولاتی در خیابان امام خمینی(ره) و میدان شهرداری گرگان در نظر گرفته شده تا حال و هوای تاریخی در این مناطق شکل بگیرد.


 

ارسال نظر

آخرین اخبار