از کاهش بستری بیماران در گلستان تا تکذیب تعطیلی اصناف از 15 اسفند از جمله مهمترین اخبار شنبه دوم اسفندماه در گلستان بود.

از کاهش بستری بیماران در گلستان تا تکذیب تعطیلی اصناف از 15 اسفند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما، مدیر کل ورزش و جوانان گلستان با تاکید بر عدم صنعتی بودن استان گفت: استان گلستان جزو استان‌های صنعتی کشور نبوده و همین امر مشکلاتی را برای اسپانسری تیم‌های مطرح ورزشی ایجاد کرده است.

*** مدیر کل امور عشایری گلستان، عشایر را سربازان خط مقدم اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت: عشایر با تولید بیش از 25 درصد گوشت قرمز و محصولات لبنی نقش مهمی در تحقق طرح‎های اقتصاد مقاومتی دارند.

*** رئیس اداره نظارت بر امور حیات وحش محیط زیست گلستان گفت: در سه روز اخیر تعداد لاشه‌های جمع آوری شده پرندگان مهاجر و زمستان گذران در سواحل استان به بیش از یکهزار و ۵۰۰ بال رسیده است.

*** فرماندار مراوه‌تپه گفت: ساکنان این شهر مرزی از ۷.۵ سال گذشته تاکنون شاهد افتتاح یا آغاز عملیات اجرایی هزار و ۱۰۶ پروژه عمرانی و اقتصادی با هزینه حدود ۱۰ هزار میلیارد ریال بودند که در جبران عقب‌ماندگی‌ و محرومیت‌ این شهرستان موثر بود.

*** رئیس کل دادگستری گلستان از دستگیری کارشناسی که در ازای صدور نظر کارشناسی غیرواقع در پرونده‌ها، رشوه می‌گرفت خبر داد.

*** استاندار گلستان در این جلسه در خصوص شایعات منتشر شده مبنی بر تعطیلی واحدهای صنفی از ۱۵ اسفندماه گفت: این خبر‌ رسما و به طور کامل تکذیب می‌شود.

*** فرماندار ویژه گنبدکاووس با نگرانی از عادی‌انگاری و کم‌شدن حساسیت نسبت به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از سوی مردم گفت که اکنون استفاده از ماسک در این شهرستان به ۶۰ درصد کاهش یافته است.

***استاندار گلستان از ضرورت توسعه مراکز آب شیرین کن در استان خبر داد و گفت: ۲۰ چاه آب برای تامین آب شرب گرگان حفر می شود.

*** رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با بیان این که شرایط شیوع کرونا در استان نسبتا پایدار اما شکننده است، گفت: در حال حاضر ۳۴۷ بیمار کرونایی در گلستان بستری هستند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار