مراسم اختتامیه مسابقه اذان برگزار شد.

مراسم اختتامیه مسابقه اذان برگزار شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان گلستان، مراسم اختتامیه مسابقه اذان با حضور مدیر و کارشناسان ستاد اقامه نماز، مدیران کل و مدیران شهرستان آب و فاضلاب، آب منطقه ای و شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان، اعضای شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان و منتخبین مسابقه برگزار شد.

مدیر ستاد اقامه نماز در این جلسه با تشکر از همه دست اندرکاران این مسابقه بیان کرد: ترویج نماز یکی از اهداف مهمی است که به دنبال تحقق آن هستیم و در این میان برگزاری برنامه و فعالیتهای آموزشی و مسابقات فرهنگی، مقدمه ورود به این وادی سراسر نور و رحمت است.

وی با اشاره به شرکت ۳۴۸ نفر در این مسابقه خاطرنشان کرد: استان گلستان ظرفیت و استعدادهای زیادی در عرصه های مختلف فرهنگی و دینی دارد که اگر زمینه مناسب برای فعالان این حوزه فراهم شود می توان شاهد رشد و بالندگی بیش از پیش آنان باشیم.

محمدی بیان کرد: برگزاری دوره های آموزشی در تقویت مسابقات و جشنواره‌های فرهنگی تأثیر بسزایی دارد و ستاد اقامه نماز در کنار دستگاه های اجرایی می‌توانند جهت ترویج و گسترش نماز گام‌های استوارتری بردارند.

در پایان این مراسم از برگزیدگان مسابقه استانی نماز، مدیران و دبیران شورای اقامه نماز صنعت آب و برق استان با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظر

آخرین اخبار