در ایام نوروز؛

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان از فعال بودن اکیپ گشت و بازرسی تا پایان تعطیلات نوروزی ۱۴۰۰ به منظور حفاظت از منابع آب‌های زیرزمینی خبر داد.


تیم های بازرسی وضعیت رودخانه خواران را رصد می کنند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،   سید محسن حسینی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان گفت: با توجه به اهمیت موضوع آب و لزوم حفاظت و صیانت از سفره‌های آب زیرزمینی و منابع آب سطحی، مهندسی رودخانه و کنترل و مدیریت سیلاب‌ها در استان گلستان اکیپ‌های گشت و بازرسی همچون گذشته مسئولیت شناسایی و برخورد قانونی با متخلفان منابع آبی را در تعطیلات نوروزی در دستور کار خود قرار داده‌اند.

حسینی ادامه داد: بازرسی مداوم، کنترل و بهره‌برداری از چاه‌های موجود، جلوگیری از حفر چاه‌های غیر مجاز جدید، بازدید و بررسی مسیر‌های رودخانه و مسیل‌ها و نیز مکان‌های در معرض خطر سیلاب و تصرفات بستر و همچنین اعلام فوری موارد تخلف از مقررات قانون توزیع عادلانه آب و آئین‌نامه اجرایی آن از وظایف این گروه‌ها است.

او با بیان اینکه منابع آب یک سرمایه ملی و محدود است که به همه نسل‌ها تعلق دارد و باید در حفظ و نگهداری از آن تلاش بیشتری شود، افزود: جلوگیری از ساخت و ساز‌ها در بستر و حریم مجاری آب‌های سطحی و همچنین برخورد با بهره‌برداری غیرمجاز از منابع آب سطحی و زیرزمینی استان در ایام تعطیل دارای اهمیت زیادی است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار