فرماندار رامیان تاکید کرد :

فرماندار رامیان گفت: پرداخت تسهیلات وتامین زیرساخت های اساسی جهت رفع موانع تولید عملیاتی میشود.

 پرداخت تسهیلات وتامین زیرساخت ها جهت مانع زدایی تولید

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از برنا گلستان؛ آزادشهر: جواد صادقلو اظهار کرد : در چندسال گذشته محور شعارهای سال توسط مقام معظم رهبری اقتصاد بوده که این نشان از اهمیت جایگاه و نقش اقتصاد در تاب آوری نظام و مردم در مواقع بحران بویژه تحریم ها دارد.

وی اضافه کرد: اگر بتوانیم سیستم اقتصادی و تولیدی کشور را تقویت کنیم ، دیگر این حوزه ابزار نظام سلطه برای فشار به کشور وملت عزیزمان نخواهد شد.

وی همچنین افزود : رویکرد فرمانداری رامیان درسال جدید به تبعیت از سیاست های دولت در راستای تحقق شعار سال با استفاده از تمام ظرفیتهای شهرستانی ،استانی وملی خواهد بود و قطعا ما از آن پیروی خواهیم کرد.

صادقلو تاکید کرد :راهکارهای رفع موانع تولید، ابتدا ارتباط مستمر با تمامی تولیدکنندگان و بعد حضور در واحدهای تولیدی واطلاع از مشکلات وموانع تولید کنندگان و در نهایت تلاش برای حل آن خواهد بود .

وی گفت: تولید در شهرستان رامیان در بخش های کشاورزی ، باغداری ، دامپروری ، طیور وصنایع تبدیلی مرتبط،صنایع معدن ذغال سنگ و گردشگری تقسیم بندی می شود و ما تلاش خواهیم کرد در سال جدید برای حوزه های ذکر شده برنامه ریزی مثمری داشته باشیم تا بتوانیم هم پشتیبانی های لازم مثل پرداخت تسهیلات و تامین زیرساخت های اساسی را انجام دهیم و هم در راستای مانع زدایی از مشکلات و تنگناهای آنان مثل اختلافات با دارایی ، بیمه تامین اجتماعی ، بانکها ‌و دستگاه های خدمات رسان گام های عملی برادریم .

 

ارسال نظر

آخرین اخبار