فرمانده سپاه نینوا استان گلستان از تداوم رزمایش مؤمنانه و توزیع ۳۶۰ هزار بسته معیشتی در این استان خبر داد.

تداوم رزمایش مؤمنانه و توزیع ۳۶۰ هزار بسته معیشتی در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گرگان، علی ملک‌شاهکوهی صبح امروز در آئین چهارمین مرحله کشوری رزمایش مؤمنانه و چهاردهمین مرحله استانی رزمایش مؤمنانه استان گلستان در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه گرگان اظهار کرد: تا به امروز ۳۶۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان گلستان توزیع شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح مهر آسمانی پنج و اهدای یکصد جهیزیه به زوج‌های کم بضاعت تصریح کرد: نهضت «کمک مومنانه» در راستای کمک به نیازمندان از همین مکان معنوی حسینیه عاشقان ثارالله در مراحل مختلف انجام شده است در این مرحله ۱۰ هزار بسته معیشتی و یکصد سری جهیزیه به نوعروسان اهدا شد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان افزود: تاکنون بالغ بر یک میلیون بسته غذای گرم بین نیازمندان استان گلستان توزیع شده است و ۲ هزار و ۹۰۰ کارت هدیه به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان به افراد نیازمند استان کمک و اهدا شد.

ملک‌شاهکوهی از توزیع ۵ هزار بسته مرغ و گوشت گرم در قالب رزمایش مومنانه خبر داد و گفت: در دوران کرونا توزیع جهیزیه به نوعروسان استان را داشتیم همچنین توزیع البسه و پوشاک ورزشی ۲۶ هزار دست انجام شده است.

وی با بیان اینکه ۱۴ هزار قلم لوازم التحریر و یک میلیون و ۲۰۰ هزار عدد ماسک و گان توزیع شده است، افزود: ۱۴ هزار گروه جهادی به تعداد ۷۵ هزار نفر پای کار کمک مومنانه در ایام شیوع کرونا در استان گلستان بوده و هستند.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان از ضدعفونی ۹۰ هزار معابر، مدارس و محلات خبر داد و گفت: اینها مختصری از اقدامات بسیج و سپاه در سطح استان طی سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ است.

ملک‌شاهکوهی از همکاری خوب دستگاه‌های اجرایی استان در زمینه «کمک مومنانه» قدردانی کرد و افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی، اوقاف و امور خیریه، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) و سایر دستگاه‌های اجرایی استان که حقیقتا در اجرای رزمایش مومنانه پای کار بودند.

وی با اشاره به اینکه کمک مومنانه تا پایان کرونا ادامه دارد، گفت: این رزمایش شاید همه نیازهای مردم را برآورده نکرد اما بخشی از نیازمندی‌های مردم را پاسخگو بود و این فرهنگ در قالب کمک مومنانه به خوبی اجرا شد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان افزود: همان طوری که در اجرای «طرح شهید سلیمانی» در کنار کادر درمان بودیم در زمینه کمک مومنانه نیز در خدمت مردم خوب و متدین استان خواهیم بود و آنها را تنها نخواهیم گذاشت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار