استاندار گلستان تاکید کرد

حق شناس گفت: دهیاری ها همواره در بحران هایی مثل سیل، آتش سوزی و زلزله در خط مقدم قرار دارند.

دهیاران خط مقدم بحران و حوادث در گلستان/ وجود ۳۴ ایستگاه آتش نشانی روستایی در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، علی نصیبی صبح امروز (چهارشنبه 29 اردیبهشت) در مراسم متمرکز افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 791 پروژه عمرانی خدماتی و دهیاری های استان گلستان که با حضور معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور برگزار شد، اظهار کرد: دهیاران در چند ماهه گذشته در حوزه کرونا کارهای زیادی را انجام دادند و شاهد ضدعفونی معابر در سال 98 و همچنین حمایت از آسیب دیدگان کرونا بودیم.

استاندار گلستان با بیان اینکه دهیاران در حوزه پیشگیری و غربالگری بیماران کارهای ارزشمندی انجام دادند، ادامه داد: خوشبختانه تعداد بیماران کرونا در روستاهای استان گلستان نسبت به کشور کمتر است.

حق شناس افزود: دهیاری ها همواره در بحران هایی مثل سیل، آتش سوزی و زلزله در خط مقدم قرار دارند و در سال های اخیر برای تجهیز خودروی دهیاری ها اقدام خوبی صورت گرفته است.

وی گفت: 28 ایستگاه آتش نشانی در دولت یازدهم و دوازدهم در روستاها ایجاد شده و تعداد ایستگاه های آتش نشانی در روستاهای استان گلستان به 34 مورد رسیده است.

استاندار گلستان ابراز داشت: تفکیک زباله از مبدا در روستا می تواند در کل روستاها رقم بخورد و برنامه ریزی شده که برای 100 روستا در استان گلستان این مهم اتفاق بیفتد و امیدواریم دیگر روستاها نیز در این مسیر گام بردارند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار