باحضور سید خلیل حسینی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی، همایش معاونین و مربیان پرورشی پیرامون طرح اوقات فراغت در شهرستان کردکوی برگزار گردید.

همایش معاونین و مربیان پرورشی پیرامون طرح اوقات فراغت در شهرستان کردکوی برگزار گردید

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کردکوی جلسه توجیهی طرح اوقات فراغت دانش آموزی با حضور سید خلیل حسینی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گلستان و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی، روز یکشنبه مورخ 9 خرداد 1400 در کانون تربیتی کوثر شهرستان کردکوی برگزار گردید.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان ضمن اشاره به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و بیانیه گام دوم انقلاب رهبری بیان داشت: دیوار آموزش و پرورش باید آنقدر کوتاه باشد که همه ارگانها و نهادها بتوانند با مشارکت در امور آموزش و پرورش ما را به اهدافمان درتعلیم و تربیت نزدیک کنند.

وی در ادامه افزود: نهادهایی که به امور مذهبی، فرهنگی واجتماعی هر یک اهدافی را دنبال می کنند می توانند ما را در جهت رسیدن به اهداف تعلیم و تربیت کمک کنند.

حسینی در بخش دیگری از بیانات خود اضافه کرد: ما دراجرای برنامه های طرح اوقات فراغت اولویت هایی داریم و مهمترین اولویت های ما دست ساخته های دانش آموزان می باشد؛ ما به دنبال آنیم تا هر فرد یک مهارت بیاموزد، دانش‌آموز بتواند یک فن و یک مهارت یاد بگیرد و خلاق و کار آفرین بارآید.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کردکوی گفت: توجه به گزارش برنامه ای برش سند تحول بنیادین شهرستان مشخص شدن وضعیت موجود و برنامه ریزی در جهت وضعیت مطلوب و پیشرفت حاصل در جهت رسیدن به شاخص های تعیین شده  اهمیت ویژه ای دارد که ارزیابی ما براین مبناء پایه گزاری می گردد.

دراین همایش سید رضا حسینی رئیس اداره قرآن، عترت و نماز با بیان مباحث قرآنی و بهره گیری از فرصت بوجود آمده از شیوع کرونا ویروس و قراردادن بخشی از فعالیت رسانه ای دانش آموزان در جهت کسب و کار و آموزش دانش آموزان در جهت رسیدن به درآمد وکمک به سبد خانوار صحبت نمود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار