رییس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) گلستان:

سلمان زاده، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان گفت: این ستاد در نظر دارد برای سال ۱۴۰۰ در کل استان سه هزار و ۳۵۰ طرح با ظرفیت ایجاد ۱۰ هزار فرصت شغلی ایجاد کند.

۱۰ هزار فرصت شغلی در گلستان ایجاد می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ محمد مهدی سلمان زاده در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: در حال حاضر طرح های بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در ۱۵۴ روستای گلستان به منظور ایجاد اشتغال و حمایت از تولید ملی اجرا شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه در دو سال گذشته بنیاد برکت توفیقات خوبی به دست آورده است در نظر داریم برای سال جاری با اجرای سه هزار و ۳۵۰ طرح ۱۰ هزار فرصت شغلی را در استان گلستان ایجاد کنیم.

رییس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) گلستان گفت: بنیاد برکت در حوزه اشتغال زایی بنگاه محوری سهامی و بحث مشارکت مدنی کسانی که سرمایه در گردش دارند، تسهیلات محور و اشتغال اجتماع محور با نگاه مشاغل خانگی در استان گلستان از سال ۹۸ اجرایی شده است.

وی بیان کرد: سال گذشته نیز بنیاد برکت پنج هزار و ۶۱۶ طرح اشتغالزایی در زمینه شیلات، خدمات، فنی، دام و طیور، گردشگری در ۱۵۴ روستای استان با کمک ۲۱ مجری و تسهیلگر با اعتبار ۱۹۲ میلیارد تومان اجرا کرده است.

سلمان زاده با اشاره به اینکه طرح های اشتغال بنیاد برکت در روستاهای هدف اجرا می شود، خاطرنشان کرد: برای اینکه تسلط بیشتری بر روند اجرای طرح های اشتغال داشته باشیم با کمک فرمانداری روستاهایی که شرایط اجرای طرح های اشتغال را دارند انتخاب می کنیم.

وی افزود: با شناسایی روستاهای هدف در کارگروهی متشکل از دهیار، شورا، امام جماعت محل، مسئول پایگاه بسیج و دیگر متعمدین روستا نیازمندی ها بررسی و تسهیلات چهار درصد با یک دوره تنفس به مجریان طرح های اشتغال اعطا می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار