آیت الله نورمفیدی گفت: حضور در انتخابات اظهار نظر در مورد کلیت نظام، عزت کشور و وظیفه ملی و دینی است.


حضور در انتخابات وظیفه ملی و شرعی است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، آیت الله نورمفیدی نماینده، ولی فقیه در گلستان گفت: درآستانه برگزاری انتخابات بسیار مهم نظام مقدس اسلامی هستیم وحضور در این انتخابات هم وظیفه ملی هم وظیفه شرعی و اسلامی است.

او ادامه داد: بعضی از مردم، تمایل ندارند در انتخابات شرکت کنند و علت آن را مشکلات اقتصادی، معیشت مردم، گرانی و اشتغال جوانان، بیان می‌کنند.

نورمفیدی گفت:همه بدانند حضور در انتخابات اظهار نظر در مورد کلیت نظام و استقلال و عزت این کشور است.

او افزود: همه تلاش دشمن این است که شرکت مردم در انتخابات را ضعیف و سست کند و با این کار به دنیا بگوید مردم با این نظام همراه نیستند.

نماینده، ولی فقیه در گلستان افزود: در داخل کشور هم عده‌ای اهداف و خواسته دشمن را ترویج می‌کنند، اما باید بدانند همه مردم ایران از همه اقشار، به استقلال و عزت و پیشرفت کشورشان علاقمند هستند.

او گفت: دشمن همیشه در انتخابات‌ها مخصوصا انتخابات ریاست جمهوری از همان اوایل انقلاب به دنبال ضربه زدن به کشور و شرکت نکردن مردم در انتخابات بوده است.

آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه دشمن همیشه اینگونه عمل می‌کند افزود: پاسخ ما به دشمن این است که ما در صحنه هستیم و در این انتخابات شرکت می‌کنیم.

او گفت: با یاری خداوند و رای شما مردم در روز جمعه ۲۸ خرداد تلاش کنیم با شور و شوق یکی از نامزد‌های اصلح را که واقعا توانایی رفع مشکلات اقتصادی، معیشت، مسکن، گرانی و جوانان را دارد انتخاب کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار