معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد استان گلستان گفت: ادامه دادن مشی شهدا بهترین الگو و روش برای تداوم سیره ائمه است زیرا شهدا دانش‌آموختگان مکتب ائمه اطهار(ع) هستند و ایثار را این‌گونه آموختند.

شهدا درس ایثار را از مکتب ائمه اطهار(ع) آموختند

به گزارش گلستان ۲۴؛ مهدی خسروی در گفت‌وگو با سایت ایثار گلستان در حاشیه ملاقات عمومی با جامعه هدف بنیاد گفت: تکریم و تعظیم شعائر انقلاب اسلامی و ارزش‌های دفاع مقدس بر همه واجب است و مسئولان  باید سنت دیدوبازدید از خانواده‌های شهدا و ایثارگران را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند.
وی ادامه داد: عزت و افتخار کنونی جامعه اسلامی ما مدیون و مرهون خون شهدا و ایثارگری جانبازان و آزادگان است، به همین سبب دیدار با خانواده شهدا یک افتخار و فرصتی مغتنم  است.
این مقام مسئول بابیان ضرورت حفظ ارزش‌های ایثار و شهادت در جامعه گفت: شهدای ما با بصیرت و آگاهی، راه امامت و ولایت را پیمودند و در این مسیر هم شهادت را مقدم بر حیات مادی دانستند و ترویج مشی زندگی این بزرگ‌مردان می‌تواند آینده معنوی نسل جوان را تأمین کند.
وی تصریح کرد: رضایت خانواده شهدا باید اولویت همه مسئولان استان باشد بنابراین در دیدارهای هفتگی با خانواده معظم شهدا، گاه مشاهده می‌شود که این عزیزان با مشکلات متعددی مواجه هستند که این دیدارها در مرتفع کردن این مشکلات نقش مهمی دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار