مدیر کتابخانه‌های عمومی شهرستان گنبدکاووس گفت: ثبت‌نام یازدهمین جشنواره کتابخوان رضوی از خردادماه امسال آغاز شده و تا آبان ماه ادامه دارد.

مهلت شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوان‌رضوی تا آبان امسال ادامه دارد/ کمک خیرین گنبدی در برگزاری جشنواره رضوی

عبه گزارش گلستان ۲۴؛ علیرضا مجاهدی‌راد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: در ۱۰ سال جشنواره کتابخوان‌رضوی در کشور و استان‌های مختلف برگزار شده و در دو سال گذشته شهرستان گنبدکاووس به لحاظ تعداد شرکت‌کنندگان در این جشنواره رتبه نخست استانی را کسب کرده است.

وی تصریح کرد: سال گذشته تعداد ۵ هزار و ۴۶۰ نفر از سنین مختلف در این جشنواره در گنبدکاووس شرکت کرده که از این تعداد ۲۱ نفر حائز رتبه استانی شده و در مراسمی از این افراد تجلیل شد.

مدیر کتابخانه‌های عمومی شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: نیکوکاران گنبدی در حوزه‌های مختلف تعامل و همکاری خوبی با مردم و مسوولان دستگاه‌های اجرایی دارند و در سال گذشته مبلغ 17 میلیون ریال جهت برگزاری این جشنواره در شهرستان گنبدکاووس کمک کردند.

وی ادامه داد: اشاعه و ترویج فرهنگ ائمه معصومین به ویژه فرهنگ منور رضوی، گسترش فرهنگ کتابخوانی و مطالعه کتاب‌های مرتبط با سیره ائمه معصومین (ع) و اشاعه و ترویج فرهنگ مهدویت و انتظار از جمله اهداف این جشنواره است.

مجاهدی‌راد گفت: امسال علاوه بر موضوع امام رضا (ع)، موضوع امام زمان (عج) به صورت بخش ویژه از آن جشنواره در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: جشنواره در دو بخش فردی و خانوادگی برگزار می‌شود که با توجه به شیوع بیماری کرونا این جشنواره مانند سال گذشته به صورت الکترونیکی و در بستر فضای مجازی به آدرس WWW.samakpl.ir انجام می‌شود.

مدیر کتابخانه‌های عمومی شهرستان گنبدکاووس ابراز کرد: این جشنواره در رده‌های سنی کودک، نوجوان،جوان و بزرگسال در رشته‌های مختلف مانند نقاشی، پویش کتابخوان، چهار گزینه‌ای، شعرسرایی، پویش برای امام زمانم، قصه‌گویی و غیره برگزار خواهد شد.

وی گفت: مهلت شرکت در این جشنواره تا اول آبان ماه امسال ادامه دارد و شرکت‌کنندگان برای دریافت فایل منابع می‌توانند به آدرس ذکر شده در بالا مراجعه کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار