محمدی گفت: در روز عاشورا و در گرمای طاقت فرسا امام حسین (علیه السلام) نماز را به جماعت برگزار می کنند و باید این فرهنگ را الگوی خود قرار دهیم.

الگوگیری از فرهنگ حسینی در اقامه نماز

به گزارش گلستان ۲۴؛ قاسم محمدی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: امام حسین (علیه السلام) در شب عاشورا به برادر خود حضرت عباس (علیه السلام) فرمودند که به نماز عشق می ورزم و درخواست می کند خیمه ها را مراقبت کند تا با خدا راز و نیاز کند و نماز بخواند.

 

رئیس ستاد اقامه نماز گلستان  ادامه داد: در روز عاشورا و در گرمای طاقت فرسا امام حسین (علیه السلام) نماز را به جماعت برگزار می کنند و باید این فرهنگ را الگوی خود قرار دهیم.

 

محمدی متذکر شد: باید محله، حسینیه و تکایا را از یاد امام حسین (علیه السلام) زنده نگه داریم  و باید پروتکل های بهداشتی براساس دستورات ستاد کرونا نیز در مراسمات و سوگواره های حسینی رعایت شود.

 

وی افزود: در این ایام باید نسبت به فضاسازی توجه شود و تلاش کنیم و با رعایت پروتکل ها سوگواری در شان امام حسین (علیه السلام) برگزار کنیم.

 

این مقام مسئول بیان کرد: برنامه های فرهنگی، مسابقات کتابخوانی، تولید کلیپ ها با محوریت نمازی در فضای مجازی و فعالیت های متعدد دیگری با همکاری آموزش و پرورش در این ایام دستور کار قرار دادیم تا بتوانیم قشر جوان ما از این برنامه های نمازی و فرهنگی بهره مند شوند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار